Senaste nytt Forums Vågsurfing Film från Norduppland.

• surfpunk

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 14:42

Oooh vilken härlig film…mer sånt.Det ser ju otroligt fint ut,antar att det kan bli större för det ser ju inte ut att blåsa så mycket??.Vad hade den långe blonde killen för storlek på brädan?…såg riktigt nice ut på vågen.
    avundsjuk gbgare!

• surferic

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 07:50

Långe blonde killen? Menar du ”Myggan” i början av filmen så vet jag tyvärr inte måtten på hans Nordbräda. Menar du Olle med lintrasslet så är det en Bic 7’9”. Menar du mig som drabbas av ”dagens dropin” så kör jag på en Glen Minami hybrid 6’10”.

• lolve

Medlem
    3 augusti, 2005 vid 15:07

fin film laugh.gif

• tabi

Medlem
    6 augusti, 2005 vid 08:29

Haha! Ove för faaan!

Sjukt snyggt!!

• ove226

Medlem
    7 augusti, 2005 vid 14:35

tack o bock..jävligt nöjd faktiskt..hehehe

• anonym-anvandare

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 07:45

Ser trevligt ut!!
    Men kan det finnas en film från i Söndags (7/8) tro?
    Ser ut att bli lite även på tisdag, eller?
    ///
    Bosse

• surferic

Medlem
    8 augusti, 2005 vid 17:38

Såg igår att det figurerade en kamera i händerna på ett par snubbar när jag hoppade i vattnet.
    Tidigt tisdagmorgon ser riktigt lovande ut. Jag hoppar nog i vattnet vid 4-tiden så man hinner fånga ett par böljor innan jobbet.

• anonym-anvandare

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 05:02

Var det bra?
    Det blir tyvärr lite för långt för mig innan jobbet, vill nog hellre ha en spot lite längre norrut för morgonsurf, några tips? (ska väl vara nordligt ett ta nu)
    ///
    Bosse

• surferic

Medlem
    9 augusti, 2005 vid 19:37

Surfade Kapplasse mellan 04.00 och 06.00 i morse, tyvärr blåste det fortfarande N 5-7 m/s så det var lite stökigt.

Spot längre norrut? Billudden kanske? Rocky point behåller vi nog för oss själva ett tag till 😉

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 05:11

Eric,
    Jag skickar ett mail!
    ///
    Bosse

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 14:24

Det är sådant här som gör att man håller hoppet uppe i den grå vardagen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Film från Norduppland.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.