Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Film från Norduppland.
-
Film från Norduppland.
Publicerad av surferic på 1 augusti, 2005 vid 09:28Förra lördans cleana förmiddag finns på http://www.nordsurf.com/websida/sikhjalma.wmv
anonym-anvandare svarade 19 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Oooh vilken härlig film…mer sånt.Det ser ju otroligt fint ut,antar att det kan bli större för det ser ju inte ut att blåsa så mycket??.Vad hade den långe blonde killen för storlek på brädan?…såg riktigt nice ut på vågen.
avundsjuk gbgare! -
Långe blonde killen? Menar du ”Myggan” i början av filmen så vet jag tyvärr inte måtten på hans Nordbräda. Menar du Olle med lintrasslet så är det en Bic 7’9”. Menar du mig som drabbas av ”dagens dropin” så kör jag på en Glen Minami hybrid 6’10”.
-
Ser trevligt ut!!
Men kan det finnas en film från i Söndags (7/8) tro?
Ser ut att bli lite även på tisdag, eller?
///
Bosse -
Såg igår att det figurerade en kamera i händerna på ett par snubbar när jag hoppade i vattnet.
Tidigt tisdagmorgon ser riktigt lovande ut. Jag hoppar nog i vattnet vid 4-tiden så man hinner fånga ett par böljor innan jobbet. -
Var det bra?
Det blir tyvärr lite för långt för mig innan jobbet, vill nog hellre ha en spot lite längre norrut för morgonsurf, några tips? (ska väl vara nordligt ett ta nu)
///
Bosse -
Surfade Kapplasse mellan 04.00 och 06.00 i morse, tyvärr blåste det fortfarande N 5-7 m/s så det var lite stökigt.
Spot längre norrut? Billudden kanske? Rocky point behåller vi nog för oss själva ett tag till 😉
-
Det är sådant här som gör att man håller hoppet uppe i den grå vardagen.
Logga in för att svara.