Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film från Ringenäs i onsdags (14/9)
-
Film från Ringenäs i onsdags (14/9)
Publicerad av imported_borje på 16 september, 2005 vid 16:02Go rulle från i onsdags. Finns på hemsidan.
tabi svarade 19 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Den var lite stor (100 mb) men ni skickade fort.
Några fina hopp, synd att baklooparna inte kom hela vägen runt
Älskade sista låten. John Denver meets tysk uumpa tecno med lite Dolly Parton röster. -
Sjysst film, men håller tyvärr om föregående skribent om att 100mb för 6.5min film är lite i överkant, men som han poenterade, ni har en snabb server som den ligger på.
-
Nä! Helt rätt! Mer stora och kvalitets filmer till folket! Det är a och o för att en film ska vara bra.
Finns många filmer som har potiential att vara hur bra som helst fast är exporterade i kakka kvalite.
skön film förresten.. fast hemskt vad disigt det ser ut
-
Najs film Börje. Nu blev man ju lite sugen på att köra Ringenäs igen…
-
Det var inte disigt, men förmodligen ett tjockt lager salt på linsen Det är ett problem när det blåser så mycket.
-
Grym film Börje! Kul att se!
Även om sista låten är riktigt risig. Lite väl mycket Mårtenssons över den/Danne
-
när jag spelar filem så blire mest blurr. En massa små fyrkanter typ. Känns som att datan inte riktigt hänger me. Kan man göra nåt åt det förutom å köpa ny data?
Kalle -
ha ha, den var bra danne. Jag kan verkligen håd om, måste fått något konstigt infall
-
oj, blev lite konstigt där,
hålla med om, ska det vara -
Svar till:
när jag spelar filem så blire mest blurr. En massa små fyrkanter typ. Känns som att datan inte riktigt hänger me. Kan man göra nåt åt det förutom å köpa ny data?
Kalle[/ QUOTE ]
Nytt grafikkort med åtminstone 128 Mb minne. Datorns internminne bör också vara minst 256 Mb om du kör XP!
Frid
Logga in för att svara.