Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från Secret Kabusa klar men….
-
Film från Secret Kabusa klar men….
Publicerad av skanepaul på 13 oktober, 2003 vid 22:37den är är 1,12 gig stor, någon som vet hur man kan krympa en avi fil?????
wipeout svarade 21 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
har du windows XP, kan du lägga in den som ett enda långt klipp i moviemaker, sen spara ner den som vanlig film. den komprimerar hyffsat bra!
det finns annars speciella komprimerarprogram, men vetefan va dom heter -
komprimera med DivX. Komprimerar massor med mycket liten kvalisortförlust. Är på jobbet nu, men om du kan ge dig till tåls till ikväll kan jag skriva en tutorial till dig om du känner att du behöver det.
/andreas
-
Filmen är klar nu men hur fan lägger jag upp den. Får bara felmeddelanden när jag försöker lägga upp den på FTP:n, att jag inte har behörighet m.m.
Paul Team Taggtråd
-
Det ska gå med helt anonym logon. Funkar det inte via FTP-prog så klicka bara på länken:
ftp://ftp.steffo.nu/
Den ska öppna ett nytt explorerfönseter med filstrukturen på ftp’n. Sen är det bara klicka och dra!
(se till att du lägger den i incoming)
Överföringshastigheten blir inge vidare, men det funkar….i teorinLöste det sig med komprimeringen?
-
vad e det för film kite? när kan man i så fallfå se den
-
för helvede larma upp gigen på min ftp sen fixar jag
[url=”ftp://steffo:pung@194.47.222.197″]ftp://steffo:pung@194.47.222.197[/url]
-
Laddar upp just nu. Filmen blev väl hyfsad, men mitt Adobe premiere strular lite så jag kan inte spara så jag var tvungen att göra hela direkt igår natt, så det kunde blivit betydligt bättre! Men håll till godo!
Paul Team Taggtråd
-
secret kabusa ligger min ftpä nu
[url=”ftp://steffo:pung@194.47.222.197″]ftp://steffo:pung@194.47.222.197[/url]
Logga in för att svara.