Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från SM i freestyle (för er som missat den)

• steffo

Medlem
    3 juli, 2006 vid 08:09
  • calle_b

Medlem
    3 juli, 2006 vid 09:28

Härligt!!! Sist trixet är juh enormt stört. Toksnyggt. Taco för länken!

• bonasurf

Medlem
    3 juli, 2006 vid 10:02

Blev där ingen film ifrån 2:a stegen?

• enlight

Medlem
    3 juli, 2006 vid 11:17

Instämmer med ovanstående!
    Sista trixet!!! Ligger lite träning bakom den va?

• blabussen

Medlem
    3 juli, 2006 vid 11:45

spock sm :tongue: sista tricket var roligt..

• s

Medlem
    3 juli, 2006 vid 13:09
    blåbussen wrote:
    spock sm :tongue: sista tricket var roligt..

Det är bara två spockar med på hela filmen. Och de görs av de som är mest tävlingsrutinerade, Andreas och David. Att segla på säkerhet lönade sig inte i detta heat… De nya grabbarna på scenen, Niklas och Henrik, gjorde mig veterligen inte en enda spock i heatet – bara nya trick. Så coolt! Och så kom de på första och tredjeplats. Andreas kom in mellan. Andra stegen så tog Andreas förstaplats och titeln!

Jag gillar Philips kommentar i bakgrunden: “Nicke har gjort alla trick man kan göra nu, typ!” Sen går Nicke in och gör en no-hand-flaka!!! Respect!!!!

/Staffan

• blabussen

Medlem
    3 juli, 2006 vid 14:06

haha ok, för mitt otränade öga såg de flesta tricksen likadana ut utom det sista..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film från SM i freestyle (för er som missat den)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.