Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FILM! från the very stylepimpz of ghettobäck!

• ian

Medlem
    12 december, 2004 vid 23:30

“Han ser ut som en jättecannabis….”
    grin.gif jäkligt bra sagt.

• s

Medlem
    13 december, 2004 vid 07:53

Snyggt jobbat grabbar!!!

Jag är inne på Konfen för första gången på månader och det första jag får se är en film från Ghettobäck! Vilken lycka! laugh.gif

Nilkas är ju fearless! Kallt! Synd att han inte hade nya brädan, Chilli! wink.gif

/Staffan

• ian

Medlem
    13 december, 2004 vid 16:28

fast det är inte någon westside-tjaffs o inte heller rökaväxt, nej han visar sina frammuterade surfingturtlesfingrar!

cowabunga!

• Knatte

Gäst
    13 december, 2004 vid 19:36

Filmen var imponerande ur många aspekter smirk.gif

• ryden

Medlem
    13 december, 2004 vid 19:53

nu har jag inte kunnat sett på filmen för de funkar inte!
    Men låten… ni pratar gott om den. Är det locals eller vad?
    Skulle gärna lyssna om det är ett lokal band!!

• s

Medlem
    14 december, 2004 vid 08:13

Låten är cool för att den passar till en cool film… Cool på många sätt! Så jag tycker du skall ladda ner ett program du kan se den i.
    (Nu har jag byggt upp stora förväntningar wink.gif ).

/Staffan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing FILM! från the very stylepimpz of ghettobäck!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.