Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från Varamon i Söndags…
-
Film från Varamon i Söndags…
Publicerad av mrmille på 16 augusti, 2004 vid 18:18Nu är den här. Tyvärr var vinden helt cp men men.
I glada kamraters sällskap blev det i alla fall lite på tape.En ovanlig dag i Varamoviken MPEG1 [25mb]
Högerklicka o ta “spara som / Save as” om det muppar sig.
stinger svarade 20 år, 2 månader sedan 19 Medlemmar · 45 Svar -
45 Svar
-
Bra!
var det “Best Girls” som var ditflugna vi fick se i början eller?Såg ut som om det inte var så mycket drag i vinden? hur mycket blåste det och vad kördes för kites?
körde “tysken” med sin stora 17,5:a eller?
Hoppas att Johan(gatubarnet) får upp nån film från Hallmare snart…
-
Svar till:
Ni får fan uppdatera era brädor…
[/ QUOTE ]
det e det senaste från tyskland jag lovar -
“tysken” körde 17.7 var väldig skum vind, tysken hade varit på bröllop och knappt kunde stå på bena på land…
-
att dom klagar på din bräda då…
ge dom bara, du rockar ju på den! -
3 funderingar. nr 1: är det inne att landa med röven före uppe hos er? nummer 2: va de ett trick (när han släppte bommen ett tag)? tyckte han fick elvis-looken efteråt iaf. nr 3:var det fina brudar?
-
Svar till:
3 funderingar. nr 1: är det inne att landa med röven före uppe hos er? nummer 2: va de ett trick (när han släppte bommen ett tag)? tyckte han fick elvis-looken efteråt iaf. nr 3:var det fina brudar?
[/ QUOTE ]
1:va inte elak…
2:det senaste
3:NEJ men det var i alla fall brudar, hört att ni i skåne bruka hålla till vid nån “bögstrand” i bland… -
Nu har jag visserligen inte sett mästerverket då jag saknar bredband men detta börjar likna mobbning… och jag tänker inte försvara mig med att skylla på 1 liter sprit, 1 timmes sömn + avsaknad av normal vind. Men fortsätt gärna förödmjuka mig bara, reta mig gärna lite extra för min fula hjälm !!!
-
en sekvens var faktiskt lite lik martin vari i dream. gul directional..
-
vi har åtminstonde vett att hålla vindsurfarna i shack…
å sen var det inte den bästa dagen någonsin heller, men vi hade kul ändå -
Jag älskar när folk tankar upp sånt här… alltid kul att se lite andra kitesurfers runt om i landet..
Kan ni inte filma lite mer på brudar oxå.. känns som det är för lite sånt i kitefilmer över huvud taget.. Toffe hade en grym tidning med sig till Rågelund iförrgår som vi alla gillade väldigt mycket
Logga in för att svara.