Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från Varamon i Söndags…
-
Svar till:
mer amatörfilm åt åt folket!
och proffsen kan blunda[/ QUOTE ]
Instämmer, vad gäller amatörbiten så kan jag bara tala för mig själv och där stämmer det bra.
Vad är roligast att kolla på, Formel 1 eller Folkrace?
Vem har roligast av förarna?De beror la lite på vad man är ute efter. O vad gäller en del av åkarna så är dom bättre än vad som återspeglas i videon, mer det att vindförhållandena var rätt sugiga och alla var nog lite för bakfulla
Hoppas alla inblandade i videon hade lika roligt som jag iaf
-
vi får vänta till slutet av veckan på film från Hallmare…
Då blir det mera amatörsurf, det lovar jag -
jag o melker har en nybörjar film på g snart som visar allt som har med säkerhets tänkande o göra…
-
Svar till:
jag o melker har en nybörjar film på g snart som visar allt som har med säkerhets tänkande o göra…
[/ QUOTE ]
Haha visst….
Filmade litta ladd i söndags, vetifan om d kömmer
-
Vem var mannen bakom slingshotdraken ??? Kan det varit en Hante ???
-
Svar till:
Nu är den här. Tyvärr var vinden helt cp men men.
I glada kamraters sällskap blev det i alla fall lite på tape.[/ QUOTE ]
Det later ju som en helt vanlig dag i v-mon he he
Bra jobbat killar mer sant
-
SHIT!!1 varför såg man inte er på pallen i danmark i helgen??? det där var verkligen det fetaste jag sätt inom kite på länge!!!!!!!1!!1!!111 är ni typ såhär sponsrade eller????
-
Svar till:
SHIT!!1 varför såg man inte er på pallen i danmark i helgen??? det där var verkligen det fetaste jag sätt inom kite på länge!!!!!!!1!!1!!111 är ni typ såhär sponsrade eller????
[/ QUOTE ]
?
du e ett problembarn va?
-
Fy fan nu har jag sett det !!! I’m impressed av mig själv, jag lyckas ju för bövelen sätta en fin jipp efter 1.28 !!
Och ni som är avundsjuka på brädan så är det en Custom bräda från Radical… “Super light wind machine”
-
Svar till:
du e ett problembarn va?
[/ QUOTE ]
i kombination med att han hör EH -
Svar till:
Svar till:
du e ett problembarn va?
[/ QUOTE ]
i kombination med att han hör EH[/ QUOTE ]
-
Faen vad hårda ord det blev nu då! Tyskens bräda är ju asskön! Mera Radical filmer åt folket
-
Ja, men man får vara försiktig när man närmar sig land med den med tanke på den enorma glidet och manöverbarheten…hur är det med ryggen B1 ?
-
Nope.. en JB. Vilken dag ..tillslut, o tänk att man kan upptäcka så mycket intressanta muskler som det kan värka i dan efter.
-
Östergötalandsvinden gör att di däringa pågarna på filmen antagligen piskar upp de flesta under normala förhållanden. Eller kanske inte men ialla fall. Byig vind är en underdrift. Lebensgefärlich
s
Logga in för att svara.