Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film från Varamon i Söndags…
-
Härlig film mera sådant! Alltid kul att se film eller bilder ifrån andras spots.
-
Måste avveckla min social sida.UMGÅS!! Skippade en sån fin dag för att mingla med familjen som man visserligen inte sett på hela sommarn. Nej, nu blir det att stålsätta sig så att inga fler såna dagar går om intet!!!
Keep up the spirit SLÄTTAKITARE
/TOBAS
-
Svar till:
PPSSHHIHH!!! passa er, min pappa är stor och har mustashh
[/ QUOTE ]
-
Svar till:
SHIT!!1 varför såg man inte er på pallen i danmark i helgen??? det där var verkligen det fetaste jag sätt inom kite på länge!!!!!!!1!!1!!111 är ni typ såhär sponsrade eller????
[/ QUOTE ]
Hengo!!!
Faktum är att Tysken är KOBRA “fabriks-åkare” och det värmer i själen när jag ser att jag valt helt rätt beträffande åkstil & trix
Läste i senaste Damernas Värld om den hetaste käringtrenden: just nu är det super-inne att va helt ute!!! Varamon-riders är sannerligen äkta trendsättare
-
Och jag kan även meddela att den första som sätter assplant har om jag inte minns fel varit med på SM… underskatta inte vindarna på slätten..
-
inte konstigt ni inte kan hoppa me de där trasorna, men håll till godo frälsaren kommer…
halleleljuah må herren vara med er -
Svar till:
inte konstigt ni inte kan hoppa me de där trasorna, men håll till godo frälsaren kommer…
[/ QUOTE ]
Lol, i Varamon sliter man inte upp det finaste man har, då kommer den Gröna Drakätaren och tar dem.
-
Hmm filmen var väl helt OK men en j**la bra låt. Vad var det???
-
Svar till:
Hmm filmen var väl helt OK men en j**la bra låt. Vad var det???
[/ QUOTE ]
Rage Against The Machine – Kick Out The Jams
Ingen av deras mer kända låtar men garanterat en av de bättre -
Hahaha…bra jobbat gubbar!
Rock-n-roll retro och feting assplants precis som det ska va!
Jag och Pete kom just hem från Mikra Vigla. Byigt som faan för det mesta.
Kört allt från 9-20m2 under de 2 veckorna vi var där. Xavier som kör IKO kitecentrat där samt en Airrush sponsrad snubbe från Paros har dock givit lite inspiration i trixandet..Bevittnade även en kitemare när en skön tysk launchade sin 16 när resten av stranden körde 9-12:or. Bodydragade 50m över stranden och käkade sand innan han avslutade med en 5*20m luftfärd och landade i hotellpoolen…lucky bastard!
Kanske är en moove för oss? Jamenar det finns ju en vattenrutch…Håller windguruprognosen vad den lovar blir det en session imorgon em.
Ses! -
Det ser ut som om det blir trångt i Varat i morron då
Får se till att hålla till luften för det mesta
Logga in för att svara.