Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film – Gislöv
-
Film – Gislöv
Publicerad av mbkpeter på 6 augusti, 2006 vid 23:25Tja
Har gjort en kort film från helgen. typ 3 min. Mest lite life men också några ok vågridningar. Ingen aning vem som åker… ?
Schyst helg i alla fall.Se till att kolla in Johan som sjunger på filmen. Han uppträder i Falkenberg på Onsdag / Fredag. http://www.johanorjansson.com
Borrby über Gislöv
mbkpeter svarade 18 år, 3 månader sedan 13 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
…och om ni undrar vad tanten säger så är hon glad att se så mycket folk…
-
Lars_K wrote:Najs film! Särskilt Johans spolning i Tobisvik! 🙂
Kalas!!! Hoppas fler delar med sig av sitt material!
Det var många kameror/videokameror
Upp med bilder!
-
Knatte
Gäst7 augusti, 2006 vid 09:00Bra film ! Men snacka om att det var en del surfare på plats ..:shocked: :tongue:
-
Gött jobbat!!! skönt att vi fick kört av oss på borrbystrand…
-
Era tattare 😉 4 inlägg innan halv nio i morse. Många som är på hugget på jobbet på måndags morgon?
Filmade inget på Borrby igår, men helt klart grymt ställe. Sol och fullt rackartryckt i 5.9 (hade funkat med 5.3 också).
Johans spolning bygger på att han gick ut och testade tobisvik, medans vi veklingar stod och såg på från stranden. Suveränt klipp 🙂
Tanten säger att det “är härligt att se så mycket folk i lilla gislövshammar”.
-
mbkpeter wrote:Tja
Har gjort en kort film från helgen. typ 3 min. Mest lite life men också några ok vågridningar. Ingen aning vem som åker… ?
Schyst helg i alla fall.Se till att kolla in Johan som sjunger på filmen. Han uppträder i Falkenberg på Onsdag / Fredag. http://www.johanorjansson.com
Borrby über Gislöv
Riktigt trevlig film som får med massa vindsurfingstämning också! Jag pysslar lite med film själv…fråga: Hur går du till väga för att komprimera filmen? Jag menar, det är ju fortfarande helt ok kvalité…
/Perra
-
tack för en bra film!
såg ju ganska så najs ut, synd man missade. men nästa gång…/henka
-
kine wrote:tack för en bra film!
såg ju ganska så najs ut, synd man missade. men nästa gång…/henka
Kul med lite runt om…. Skön låt
-
mbkpeter wrote:Tanten säger att det “är härligt att se så mycket folk i lilla gislövshammar”.
Mer såna tanter på våra surfspots.
Thomas
-
Loffe.N
Gäst9 augusti, 2006 vid 19:46Fan va roligt att se.REN NJUTNING.Hoppas vi får bra segling en annan dag ochså.Tack för filmen.
Logga in för att svara.