Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM ifrån Vimmerby/Småland
-
FILM ifrån Vimmerby/Småland
Publicerad av chili_con_arne på 10 mars, 2005 vid 17:16I förrgår hade jag ett riktigt fint pass efter jobbet…
Kunde väl ha blåst lite mer (som vanligt).Snabbredigerat… och keep in mind att jag fortfarande är rätt så grön.
walle svarade 20 år sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Ja det var det… Synd att man inte har råd med en vettig kamera bara. Kanske skulle ha filmat med stativ också. Fast viktigast var ju att jag hade kul framför kameran
-
Bra! Kör hårt! Härligt att få ge sig ut.
Det såg mycket bra ut! Stående ovashoner.
/DJ -
fin film och fin dag.. men den där kiten kan inte vara så stabil.. verkar som om man inte klarar släppa bommen med en hand i mer än 1s. och hoppen blir ju inte så höga.. men det kan ju bero p att det blåser lite.. men det där med stabiliteten ställer jag nog som en fråga istället!?
filmen va ju bra..
-
Det var lite byigt… Det går lätt att styra den med en hand… var väl mer att jag valde och använda båda händerna. Sen på nåt vänster så blir det alltid att man styr till draken lite när man drar bommen mot sig med en hand. Har inte så många referenser… men till sommaren blir den en LEI och då kan jag uttala mig om den är instabil eller ej.
Jo som sagt… vill ha mer vind här nu! Nu snöar det och enligt windguru ska det blåsa 8m/s imorgon
-
Svar till:
Ska du med ut imorgon?
[/ QUOTE ]
kan du ordna sommarvärme…? -
Du nycktrar nog till snart och inser att det inte blir bättre på länge
-
Ä vafan… det ska ju vara kallt när det ligger snö.
Sommaren är ju inte här än på ett tag. -
Svar till:
Du nycktrar nog till snart och inser att det inte blir bättre på länge
[/ QUOTE ]
jevla najs det däringa ”tax fri”
Logga in för att svara.