Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film: Ivösjön & Dalen september 2009
-
Film: Ivösjön & Dalen september 2009
Publicerad av emil_h på 30 september, 2009 vid 20:23Tjena!
Har precis färdigställt en film som vi gjort den senaste veckan. Enjoy! 🙂
[ame=”http://www.vimeo.com/6837178″]Ivösjön & Dalen September 2009 on Vimeo[/ame]
emil_h svarade 15 år, 1 månad sedan 15 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Grym rulle Emil! Bra kvalitet och klippning.
Vilket härligt flyt du har i dina spockar. Dalen verkar vara ett bra spot för hopp. Jag hade gärna sett ytterligare någon sekvens med lite vågridning.
/ Filip
-
snygga ostrullar boys 😉 brorsans o Martins framåtar va riktigt fina. Emil tar sig me me fina flakas o spockar.
Vill hem från eländigt kalla Sylt. Åkte ut första rundan tyvärr, seglade mot Yann Sorlut från Frankrike, en styrbordräv. Nu väntar jag på dubbeleliminering som kanske blir i eftermiddag. Lördag blir de babord så de ser jag fram emot mkt! -
Grym film Emil!
Gott seglat av deltagarna. De delayda framåtarna ifrån Dalen är grymt snygga! -
Trevlig klippning och alltid lika kul att se bra svensk segling.
-
mycket välproducerat som vanligt, gott jobb Emil. Och än en gång kul att se din utveckling.
-
s66;579947 wrote:snygga ostrullar boys 😉 brorsans o martins framåtar va riktigt fina. Emil tar sig me me fina flakas o spockar.
Vill hem från eländigt kalla sylt. åkte ut första rundan tyvärr, seglade mot yann sorlut från frankrike, en styrbordräv. Nu väntar jag på dubbeleliminering som kanske blir i eftermiddag. Lördag blir de babord så de ser jag fram emot mkt!lycka till andreas och ge järnet på barbord!!!
Grymt skön film, mer sånt…
-
Fin film Emil. Skön musik, bra klippt, inspirerande segling. Jag älskar enfots hoppet med död landning 🙂 Martin rockade som vanligt såg jag. Dalen verkar grymt bra, måste testa stället någon dag.
-
Ingen frost här nere!
Danneman det blev en twinzer.. Får testa din singel nån dag när du kommer ner så får vi se om jag ångrar köpet.. 🙂Kul att se film på hur det var inne i viken! Hur gött som helst. Sköna moves! Har inga bilder från hur det var ute på udden men… shit jag e fortfarande lycklig!
-
jag ahr ett par bilder från udden. men minnskortsläsaren pajade häromdagen. ny på inköpslistan idag så idag får jag se hur de blev.
vad har du för segel skepp o hoj så kanske jag ahr något på dig. -
Tack alla! Är nöjd med filmen 🙂 Cred till Henke & Martin som laddade järnet.
Nu verkar ju helgen bli galen…
Ciao
Logga in för att svara.