Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film Kämpinge 24/8

• naish

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 06:31

Nice!! Ses vi i Skanör idag vid 12=)?/ Philip

• skarabe

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 07:49

Funkar Skanör på rak V?

• podde

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 09:21

Skanör funkar väl sådär på rak väst tycker jag, blir tung onshore. Hur gick det förresten för honom som skadade armen igår, var den bruten?

• m3lk3r

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 13:15

Vinkeln verkar ha varit grym! bra film men jag och youtube har nog samma tankar angående låtvalet..

• jeppepeppe

Medlem
    25 augusti, 2010 vid 19:12

Skön film, gillade mastkamera vyn!

• billsten

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 08:21

Gött Johan!
    Musiken är ju klockren:laugh: det blev riktigt bra i skanör onsdag blev det något filmat?

/Pidde

• htn

Medlem
    26 augusti, 2010 vid 08:49

Skön film.
    (“Big Mess” med Devo…1982…samma år som jag vinglade iväg på en pråm första gången…)

• s19

Medlem
    27 augusti, 2010 vid 20:28

“Tung onshore på väst…”
    Är detinte… Tittar du på kartan så ser du att rak väst är snett på… Kusten ligger sydväst-nordost… Västordväst är “Tung onshore” däremot..
    Väst är en av de bästa riktningarna… kanske lite mer väst-sydsväst kan vara bättre…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film Kämpinge 24/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.