-
Film – Kings of onshore
Eftersom jag inte fick vara med och segla då foten är paketerad filmade och fotade jag lite i tisdags. Lite kass bildkvalitet och inte hookipa men kul hade dom. Se filmen på
// Jonas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film – Kings of onshore
Eftersom jag inte fick vara med och segla då foten är paketerad filmade och fotade jag lite i tisdags. Lite kass bildkvalitet och inte hookipa men kul hade dom. Se filmen på
// Jonas
Härligt jobbat Jonas!
Lovar att batteriet ska vara laddat till Dig nästa gång! 😉
Grymt jobbat än en gång och vi garvar åt din humor allihopa 🙂
Sean kommer inte byta bilden! Bara så du vet 😉
Härligt!
..var det där mediokra förhållanden? Ni har det bra!
/Lappland
Kul film.
Du kan inte hålla dig från stranden, trotts foten.
Passa på att jobba upp en rejäl flex inför våren.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film – Kings of onshore
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.