Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › film läjet 5/11
-
en sak till.
alla med filmkamera. Under 2006 skall vi samla alla ttricks värda namnet som hamnat på film under året och klämma ut en sjujävla produktion
-
Svar till:
en sak till.
alla med filmkamera. Under 2006 skall vi samla alla ttricks värda namnet som hamnat på film under året och klämma ut en sjujävla produktion
[/ QUOTE ]
right on!
hoppas ha råd med en dv-kamera innan SA. är det nån som vet vad såna grejer ligger i för prisklass där nere? annars får det bli till våren när vi kommer hem.
-
Tja “bångstyret”=) Att köpa elektronikprylar i CApe Town e ingen idé då de nästan är dyrare där än här. Hade jag varit som dig hade jag spanat in en sjysst cam…typ en 3 CCD men inte den värsta och tagit den på räntefri avbetalning. Blir ju trots allt inte så mkt i månaden och dessutom så får du den samma dag i handen. Gjorde jag för ett par år sen…klockrent! Mvh/ Andy S-66
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst7 november, 2005 vid 11:21thanx mate
-
…jag kan stå till tjänst med diverse geek-vurpor… om jag nu skulle lyckas lura nån att plåta dom dvs…
-
tja
är det ett hårdplast eller mjukplast dykhus du använder?
Jag skall nog köpa en Sony dcr pc1000e och ser att Ewamarine har “påse” till den, funkar det?
-
ny logga bastards.
se upp för denna logga i mitten av febrari. Dyker upp i samband med releasen av “Sleepless in Jericoacoara” som börjar filmas om 48 timmar…
Logga in för att svara.