Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing film läjet 5/11

• mbkpeter

Medlem
    6 november, 2005 vid 21:47

en sak till.

alla med filmkamera. Under 2006 skall vi samla alla ttricks värda namnet som hamnat på film under året och klämma ut en sjujävla produktion

• styret

Medlem
    6 november, 2005 vid 22:24

Svar till:

en sak till.

alla med filmkamera. Under 2006 skall vi samla alla ttricks värda namnet som hamnat på film under året och klämma ut en sjujävla produktion

[/ QUOTE ]

right on!

hoppas ha råd med en dv-kamera innan SA. är det nån som vet vad såna grejer ligger i för prisklass där nere? annars får det bli till våren när vi kommer hem.

• anonym-anvandare

Medlem
    7 november, 2005 vid 09:07

Tja “bångstyret”=) Att köpa elektronikprylar i CApe Town e ingen idé då de nästan är dyrare där än här. Hade jag varit som dig hade jag spanat in en sjysst cam…typ en 3 CCD men inte den värsta och tagit den på räntefri avbetalning. Blir ju trots allt inte så mkt i månaden och dessutom så får du den samma dag i handen. Gjorde jag för ett par år sen…klockrent! Mvh/ Andy S-66

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    7 november, 2005 vid 11:21

thanx mate cool.gif

• sode

Medlem
    7 november, 2005 vid 13:24

…jag kan stå till tjänst med diverse geek-vurpor… om jag nu skulle lyckas lura nån att plåta dom dvs… tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 november, 2005 vid 15:04

tja

är det ett hårdplast eller mjukplast dykhus du använder?

Jag skall nog köpa en Sony dcr pc1000e och ser att Ewamarine har “påse” till den, funkar det?

• mbkpeter

Medlem
    9 november, 2005 vid 16:51

ny logga bastards.

se upp för denna logga i mitten av febrari. Dyker upp i samband med releasen av “Sleepless in Jericoacoara” som börjar filmas om 48 timmar… cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing film läjet 5/11

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.