Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › *film* Out of focus
-
*film* Out of focus
Publicerad av unhooked på 4 april, 2007 vid 18:43film från cotche med några norskar å Matthias
matthias svarade 17 år, 11 månader sedan 17 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
@Mat 374515 wrote:
Riktigt bra! När kommer du hem Matthias?
/Mat
öhhhhh, jag är inte matthias, förmedlar bara wakestyle to da people! men vad jag vet så har han lämnat cotche å är nu någestans i caribb, tror jag, norsken som gjorde rullen är back home, jeppe är i dominikanska, men vart fan mattihas är har jag ingen aning.
-
@Unhooked 374486 wrote:
film från cotche med några norskar å Matthias
fyfan en av de bästa filmerna jag har sett.. eller föressten, det e nog den bästa filmen jag har sett! bra jobb
-
Han menade väl inte att du var Matthias? Och vilken Jeppe menar du? För jag har åkt hem 🙂
-
Shit va grymt, helt sjukt.
Satt sista slidern också? Vem kör den? Helt jävla psykotiskt… fet jevla rail.
Helt sjukt, cleant som faen.. underbart filmad och klippt också.
5/5 .. och då e jag ändå kräsen av mig.
-
Va fan slidern måste ju va genomröten nu, det e den vi satte ner för över ett år sen! O Matthias! Den dära passa-mellan-benen-grejen får du ta o sätta i luften eller på a-framen, jag visade ju hur du skulle göra på kajten redan förra året 🙂 Fotot är på slidern när den va ny…
Najs annars grabbars!
-
Fint.
Kan ni inte göra en separat film, bara på det där fylliga bombnedslaget som går i vattnet…
-
Haha, ja bara en film med henne o hennes polare hade vart fint ; ) men även med deras endast korta tid i rampljuset tycker jag filmen var störtskön.
-
haha I just love the title… say it out loud… out of focus…. autofocus……
-
Typisk film gjord av en kitare… filmade resan, lite lifestyle och tillslut pyttelite film på kompisarna när det knappt blåser….
fint redigerad, men som kitefilm sög den rätt fett….
-
@bohm 374748 wrote:
Typisk film gjord av en kitare… filmade resan, lite lifestyle och tillslut pyttelite film på kompisarna när det knappt blåser….
fint redigerad, men som kitefilm sög den rätt fett….
Måste hålla med
-
Fiffigt att göra en 9 minuters film med 1 minuts åkning. Riktigt riktigt dåligt. Bra åkning annars crap. Dålig musik, dåligt klippt, tråkiga ”transitions”… Skit helt enkelt
Logga in för att svara.