Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM: Pellefant
-
FILM: Pellefant
Publicerad av sourra på 28 september, 2009 vid 00:55Här är ett snabbt ihopkrafs från Söndagskvällen i Läjet. Ulrik övar backrolls, Lina hjälper en vän, Pelle önskar sig boots och Lelle försover sig – en helt vanlig Läjetkväll med andra ord. Neven, Gonzo, Peps och Nils lyste dock med sin frånvaro.
[ame=”http://www.vimeo.com/6787174″]Pellefant on Vimeo[/ame]
sourra svarade 15 år, 1 månad sedan 19 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
5D is the shit. Det var första gången jag fipplade med den och det var ont om tid, ljus och våtdräkt så jag stod på land och gjorde så gott jag kunde. To be continued…
-
sourra;579136 wrote:5D is the shit. Det var första gången jag fipplade med den och det var ont om tid, ljus och våtdräkt så jag stod på land och gjorde så gott jag kunde. To be continued…
såå jävla blyg… det va ju hur snyggt som helst!! gillar den gula sepialiknande färgen
-
Sååå snyggt!!! Vill också ha, blir som på bio, progressivt eller vad säger man.
-
Sourra, har du bara lagt en gradient på eller gjort något mer?
-
Prima!
Det jag skulle vilja göra, det är att köra den nya 5Dn, dom kör den med kort skärpedjup å de e najs!
får våran i dagarna, najsnajsnajs
-
wohoo,, pellefjant rippar 🙂 synd att man missa detta men jag sov jäkligt skönt… snyggt filmat sourra, synd att bilderna från i lördags inte va nått att ha,, men det va en najs dag 🙂
-
Yann;579216 wrote:Sourra, har du bara lagt en gradient på eller gjort något mer?
Gradientoverlay och lite kontrasjustering. That’s it. Hele rasket är filmat med MKII och 300/4L IS. Det blir jobbigt skakigt utan IS när det blauser.
Har Hengo & Associates en sån josstickkamera på ingång?
-
Riktigt snyggt, en fråga bara har du någon taggtrådsfetish????
Eller är det för att visa att det är livsfaligt att köra i kohagen mä alle taggataouarna -
sourra;579242 wrote:Gradientoverlay och lite kontrasjustering. That’s it. Hele rasket är filmat med MKII och 300/4L IS. Det blir jobbigt skakigt utan IS när det blauser.
Har Hengo & Associates en sån josstickkamera på ingång?
Nej det ligger nog nåt år bort, men nån gång! Ska bara spara ihop en sisådär 60K
Logga in för att svara.