Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM Petter Svensson in Egypt 2011
-
FILM Petter Svensson in Egypt 2011
Publicerad av petting_4 på 26 augusti, 2011 vid 22:12[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=wHVzCjTuj7c”]Petter Svensson Egypt 2011 – YouTube[/ame]
mjersen svarade 13 år, 2 månader sedan 20 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
gött petter! skön rulle och bra ladd men jag tror fortfarande inte att det blåser i egypten
-
WakeNils;667469 wrote:gött petter! skön rulle och bra ladd men jag tror fortfarande inte att det blåser i egypten
det känns riktigt nice att ha vindgudarna på sin sida ibland 🙂
tack för hjälpen nils!
-
haha när jag såg animeringen i början var jag övertygad om att du hade fått hjälp med redigeringen 😉 bra ladd men du har ju fan tappat alltså!
-
jakobb;667505 wrote:haha när jag såg animeringen i början var jag övertygad om att du hade fått hjälp med redigeringen 😉 bra ladd men du har ju fan tappat alltså!
det blir lätt att man tappar när man inte får köra nåt på hemmaplan.. en del som inte kom på film dock 🙂 3 framsteg på en vecka får väl ändå godkännt…
-
En klok, eller kanske lite tokig man uttalade en gång de bevingade orden “Tappa inte sugen, världen är full av tappade sugar”. Tänker man efter så är det inte så dumt ändå, det gäller att inte ge upp när det är som mörkast, det kan ju bara bli ljusare.
-
visa ord av en vis man!
Jacob: greppad bj, 313 regular tog slimpassen men satten den aldrig :/
-
Fan va grymt Petter :grin::grin:
Du är en riktigt go kille och grym kitesurfare, jag tycker det syns i filmen!
-
Gott Petter!
Det har hänt en del sen du köpte Bestdraken av Robsport
Logga in för att svara.