Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM: Portugal
-
@Pettux 497722 wrote:
Jag körde i samma pöl i våras. Tycker det ser ut som att ni hade lite mera vatten än när jag var där…
Hur var vinden? Var ganska byigt när jag var där men nån sa att vinden är bättre på sommarn.
va rätt så byigt nu med.. men det plattavattnet kompenserade upp det,. fett nice redigerat kalle!!
-
Gottit!
Hur dyr blev resan? Var det okej att tälta..? Sugen på att dra någonstans men vette fan var…
-
@Pettux 497722 wrote:
Jag körde i samma pöl i våras. Tycker det ser ut som att ni hade lite mera vatten än när jag var där…
Hur var vinden? Var ganska byigt när jag var där men nån sa att vinden är bättre på sommarn.
Byigt helt klart. Vattnet steg och sjönk med tidvattnet varje dag och hur högt verkade mest bero på hur full månen var. Tajma så ni är där ett par dagar innan eller efter fullmåne. Då är det bäst plattvatten-ytor.
-
@Tim.Eriksson 497820 wrote:
Gottit!
Hur dyr blev resan? Var det okej att tälta..? Sugen på att dra någonstans men vette fan var…
Beror på vem du frågar: mig, de andra tre killarna, eller Sofia… Allt är relativt 😉 Martins uträkning är nog bästa riktlinjen.
Tältning var officiellt inte tillåtet, men letar man upp strategiskt bra ställen samt bara har uppe tältet när man ska sova så var det aldrig nåt problem. Många trotsade lokala husvagn/husbils-förbud också och ingen verkade bry sig.
Logga in för att svara.