Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film…..Pozo Tour Old Boys 2008
-
Film…..Pozo Tour Old Boys 2008
Publicerad av larry på 24 augusti, 2008 vid 19:25Tja,
Då var det dags för den fjärde arbetsveckan efter semestern.
Sommarens höjdpunkt?
1 Kolmården med familjen
X Trädfällning vid sommarstugan
2 En vecka med surfpolarna i Pozo utan familjAlla alternativ har sin charm:wink:
Nedan länkar till ett klipp från Pozo i alla fall. Nio vindutsvultna Stockholmare med fri tillgång till m/s under en vecka = Glädjerus.http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=jump&id=370&catid=16
eller
http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?action=play&linkid=370&catid=16&page=1En fin bild på Calle och Steffo också.
larry svarade 16 år, 1 månad sedan 16 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Schysst film. Vem är det som gör de supercoola tweakade tabletopparna?
-
Shysst rulle!
Man blir sällan besviken på Pozo även om jag lyckades pricka in en vecka förra sommaren mitt i den vindsäkraste perioden utan vind.
Antar att ni hängde resterande tid på fina Kashbah/playa de Inglese…
/Kristofer -
Jag skall försöka samanställa en film till dig Splifboy med lite action från Kashba, jag har bokat en vecka i oktober. Förhoppningvis så blir det väldigt lite vind så man kan koncentrera sig på Kashba.
Bra film från blåshålet nr 1
-
Du har ingen möjlighet att lägga upp så att man kan ladda ner den?
-
Larry, nu vill jag inte bara kunna segla som du, nu vill jag klippa film som du!!
Skall öva mig på att filma utan så mycket skakningar oxå 🙂
Vad gäller tabletopsen så är bilden med simmer seglet jag, min först tabletop någonsin (Larry gjorde det igen, han tog kortet!) mycket nöjd med den bilden, i filmen så är det såklart Larry med neil pryde seglen (rött och svart).
/ Calle S
PS Det här var “old boys tour”, vi sov på kvällarna! Playan var vi i inte ens nära. -
Har en liten fråga här:
Går det några billiga charterresor till Pozo flyger man dit och hyr lägenhet väl i Pozo?
Jag hade tänkt mej en liten surfsemester på Gran Canaria om ett par veckor och sitter och kikar lite på sista minuten-resor stup i kvarten.
Är det några andra ställen än Pozo som lämpar sej för vindsurfing?
Jag hade inte tänkt att dra mej egna grejer så ett surfcenter är att föredra. 🙂
Har hört om San Agustín där det tydligen finns ett surfcenter och hotell nere på stranden, där man får charterresan för 6000 :- per skalle ord. pris. (billigare vid sista minuten) Någon som har erfarenheter från San Agustin?Förresten, grymm film! 😉
-
Härligt! Verkar varit ett bra gäng & schyssta förhållanden. Dödens nyfiken på armen i nutellan… ser inte bra ut, var det kanske “sista rundan, första dan…”
T
-
@Calle 493821 wrote:
Larry, nu vill jag inte bara kunna segla som du, nu vill jag klippa film som du!!
Skall öva mig på att filma utan så mycket skakningar oxå 🙂
Vad gäller tabletopsen så är bilden med simmer seglet jag, min först tabletop någonsin (Larry gjorde det igen, han tog kortet!) mycket nöjd med den bilden, i filmen så är det såklart Larry med neil pryde seglen (rött och svart).
/ Calle S
PS Det här var “old boys tour”, vi sov på kvällarna! Playan var vi i inte ens nära.Vikken tour!
Hääälig “bordsskiva” Calle, men som den sämre mor jag är för dig undrar jag om du verkligen har hjälmen på skallen!? 😉
-JG
Logga in för att svara.