Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film…..Pozo Tour Old Boys 2008

• koa

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 19:36

Grymt!

Skön inspiration!

• sioman

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 19:39

Fin film 😀

• ola-h

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 19:45

Schysst film. Vem är det som gör de supercoola tweakade tabletopparna?

• petter

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 20:30

Härligt, mumma för vindtörstander gobbar!!!

• jesper_b

Medlem
    24 augusti, 2008 vid 20:35

Grymme jumpsession, fasen man längtar ju dit me…. /JB

• dr-masse

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 06:35

Ah, kul rulle! Nästa tour kanske, kanske…

• splifboy

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 14:52

Shysst rulle!
    Man blir sällan besviken på Pozo även om jag lyckades pricka in en vecka förra sommaren mitt i den vindsäkraste perioden utan vind.
    Antar att ni hängde resterande tid på fina Kashbah/playa de Inglese…
    /Kristofer

• sinclair

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 15:01

Jag skall försöka samanställa en film till dig Splifboy med lite action från Kashba, jag har bokat en vecka i oktober. Förhoppningvis så blir det väldigt lite vind så man kan koncentrera sig på Kashba.

Bra film från blåshålet nr 1

• snaffe

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 15:06

Ahh, vad sugen man blir. Duktiga seglare med!

• johan_m

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 15:19

Du har ingen möjlighet att lägga upp så att man kan ladda ner den?

• carl-r

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 16:13

@Johan_M 493795 wrote:

Du har ingen möjlighet att lägga upp så att man kan ladda ner den?

Prova att högerklicka på den första av länkarna och spara som.

• calle

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 17:13

Larry, nu vill jag inte bara kunna segla som du, nu vill jag klippa film som du!!
    Skall öva mig på att filma utan så mycket skakningar oxå 🙂
    Vad gäller tabletopsen så är bilden med simmer seglet jag, min först tabletop någonsin (Larry gjorde det igen, han tog kortet!) mycket nöjd med den bilden, i filmen så är det såklart Larry med neil pryde seglen (rött och svart).
    / Calle S
    PS Det här var “old boys tour”, vi sov på kvällarna! Playan var vi i inte ens nära.

• challq

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 18:05

Har en liten fråga här:
    Går det några billiga charterresor till Pozo flyger man dit och hyr lägenhet väl i Pozo?
    Jag hade tänkt mej en liten surfsemester på Gran Canaria om ett par veckor och sitter och kikar lite på sista minuten-resor stup i kvarten.
    Är det några andra ställen än Pozo som lämpar sej för vindsurfing?
    Jag hade inte tänkt att dra mej egna grejer så ett surfcenter är att föredra. 🙂
    Har hört om San Agustín där det tydligen finns ett surfcenter och hotell nere på stranden, där man får charterresan för 6000 :- per skalle ord. pris. (billigare vid sista minuten) Någon som har erfarenheter från San Agustin?

Förresten, grymm film! 😉

• perkele

Medlem
    25 augusti, 2008 vid 19:06

Härligt! Verkar varit ett bra gäng & schyssta förhållanden. Dödens nyfiken på armen i nutellan… ser inte bra ut, var det kanske “sista rundan, första dan…”

T

• gifvars

Medlem
    26 augusti, 2008 vid 04:54

@Calle 493821 wrote:

Larry, nu vill jag inte bara kunna segla som du, nu vill jag klippa film som du!!
    Skall öva mig på att filma utan så mycket skakningar oxå 🙂
    Vad gäller tabletopsen så är bilden med simmer seglet jag, min först tabletop någonsin (Larry gjorde det igen, han tog kortet!) mycket nöjd med den bilden, i filmen så är det såklart Larry med neil pryde seglen (rött och svart).
    / Calle S
    PS Det här var “old boys tour”, vi sov på kvällarna! Playan var vi i inte ens nära.

Vikken tour!
    Hääälig “bordsskiva” Calle, men som den sämre mor jag är för dig undrar jag om du verkligen har hjälmen på skallen!? 😉
    -JG

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Film…..Pozo Tour Old Boys 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.