Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film! Ribban 050305
-
Film! Ribban 050305
Publicerad av patrikol på 6 mars, 2005 vid 00:15En liten filmsnutt ifrån Ribban idag. Härligt väder var det.
ftp://ftp.junkshop.nu/surf/KiteRibban/050305.mpg
länken funkar inte logga in med ert vanliga ftp program anonymt så ligger den i ovanstående mapp.
maccan svarade 20 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
humm.. har inte rättigheter att ladda ner den
testade ett par klienter, bara ägaren som har rw. -
Ja verkar så!
Effektivt med en FTP som man bara kan ladda upp till!
Får väl hitta någon annan ftp server att ladda upp på! -
Ja säg det ingen av ftp servrarna verkar funka så den får väl vänta ett tag. Nu är det ju ingen super actionfilm utan bara en liten snutt på cirka 5 min. Jag har lagt in den på Steffos ftp men det brukar ju ta några dagar innan Stefan kollat vad det är och godkänt den.
-
lätt. ny kamera på ingång i slutet på månaden, sen ska det jävlen i de filmas o läggas upp filmer
-
Nu ligger din film uppe på Junkshop. Förmodligen är det så att de vill kolla allt material som laddas upp innan det blir möjligt att ladda ner det. Kan tänka mig att anledningen är att rensa bort eventuella filmer som är osmakliga eller inte av rätt sort. Jag håller på att ladda hem den nu.
Mvh
Micke -
samma höga klass som björkäng-filmen
ahhhh, de e gött å se endå.
-
Alltid hög klass på filmandet men inte på redigerandet eller orket att filma i ett halv år för att sedan klippa ihop en hel story. Är alldeles för otålig för det.
-
trevligt patrik med lite film som visar hur underbara dagar man har ibland!
men du missade nåt idag! stadigt å perfekt tryck i draken! en ännu underbarare dag!!
-
Ingen fara vi väntar med spänning på din film och dina bilder ifrån idag!
Logga in för att svara.