Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: SA 2013: The Mentos guys

• t_h_s

Medlem
    20 april, 2013 vid 12:19

Tack för den! Kul edit!
    (Inte skippar man en kitedag för att man är lite skranglig i kistan…)

• lelleee

Medlem
    20 april, 2013 vid 13:00

Gött kött petter. Världens längsta intro.. det där plattvattenspottet såg najs ut

• gusty

Medlem
    20 april, 2013 vid 13:06

Grym video! Inte ofta man ser så välgjorda kitefilmer! *imponerad*

• alohasurfer

Medlem
    20 april, 2013 vid 15:44

Klart jag körde trots min dåliga kista, men tvätta diarré ur våtdräkten är inget jag rekommenderar, haha fy faan, undrar vad det var i den där sjön egentligen, och inte för att den blev bättre efter att jag varit där 😀

• petting_4

Medlem
    23 april, 2013 vid 15:48

@Alohasurfer 709466 wrote:

Klart jag körde trots min dåliga kista, men tvätta diarré ur våtdräkten är inget jag rekommenderar

Nä då är det bättre o bara låta det va kvar..

• wakenils

Medlem
    23 april, 2013 vid 17:48

Snygg bil 🙂

• stebe

Medlem
    24 april, 2013 vid 06:09

Snyggt… så jävla bra intro 🙂

• skanepaul

Medlem
    24 april, 2013 vid 17:01

Fan va fint pågar!

• snygging

Medlem
    25 april, 2013 vid 20:27

för en gångs skull roligt att se kameravinkel från kite när du hoppade o loopade eller gjorde slim mm ovh lite lärorikt 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film: SA 2013: The Mentos guys

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.