Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film sajten på Steffo????
-
Film sajten på Steffo????
Publicerad av astrorocken på 17 januari, 2006 vid 21:06Nån som vet om den fortfarande ligger uppe????
lars_k svarade 18 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
AstroRocken wrote:Nån som vet om den fortfarande ligger uppe????
På portalsidan finns det en ny knapp som heter “Ladda ner”, verkar dock vara tomt än så länge…
/adde
-
Ok!Då vet jag!För jag och min kompis gjorde en film i sommras!och lade upp!
-
adde wrote:På portalsidan finns det en ny knapp som heter “Ladda ner”, verkar dock vara tomt än så länge…
/adde
Portal…?
-
Knatte
Gäst19 januari, 2006 vid 23:06adde wrote:På portalsidan finns det en ny knapp som heter “Ladda ner”, verkar dock vara tomt än så länge…/adde
Adde! kan du inte ge mer info?? Fågel, fisk eller mitt i mellan…. Allra helst en skärmdump :blush: Jag hittar ingen knapp ladda och jag har verkligen försökt leta :confused2:
-
Knatte wrote:Adde! kan du inte ge mer info?? Fågel, fisk eller mitt i mellan…. Allra helst en skärmdump :blush: Jag hittar ingen knapp ladda och jag har verkligen försökt leta :confused2:
Öhh den finns inte…?
Men kanske jobbar Steffo på en ny FTP lösning?
/adde
-
Knatte
Gäst20 januari, 2006 vid 12:10Ok! Jag blev ororlig att synen svek mig helt 😮
-
Någon som har tips på var man kan lägga upp film istället? Gurras extremfilm verkar också ligga nere…
…sitter på en film som jag pillat ihop. 😛 -
Lars_K wrote:Någon som har tips på var man kan lägga upp film istället? Gurras extremfilm verkar också ligga nere…
…sitter på en film som jag pillat ihop. 😛Det kommer att finnas utrymme för de senaste filmerna här. Lägg upp den på FTP så flyttar jag över den hit ikväll.
Steffo
-
gött blir det The white stripes igen ha ha ! ser fram emot den;)
-
Nä. Det blir “Ganja Flower” reggae med GT Moore. Och Hammerfall. Haha. Man har mkt dynga på HD:n i dessa tider. =)
Logga in för att svara.