Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Shades of green (Ben Wilson, Ian Alldredge, Reo Stevens, Bear Karry)

• wakenils

Medlem
    7 november, 2009 vid 13:32

bara kollat en liten stund men ser bra ut so far, härliga wipeouts i vågorna!

• davids

Medlem
    7 november, 2009 vid 13:37

Shiiit vad grym rulle!! Äntligen en vågkite-rulle jag orkar se allt av. Dem flesta är så sjukt monotona och enformiga, detta var intressant hela vägen igenom. Kul att lite mer dokumentera det snarare än bara visa klipp, kul med historier och lite snack runt sporten. Fy fan vad sugen man blir nu!!!!

• skotten

Medlem
    7 november, 2009 vid 15:17

haha watched it and forgot to come back and post how nice it was : )

• aka_kalle

Medlem
    7 november, 2009 vid 15:30

Är på Davids spår på denna, första kitevågfilm jag pallat se mer än 5min av, riktigt fett!

• martent

Medlem
    7 november, 2009 vid 17:05

så jävla bra!

• sourra

Medlem
    7 november, 2009 vid 20:01

Nu finns den i bättre kvalla på http://www.naishkites.com/en/videos/index.html

• skanepaul

Medlem
    8 november, 2009 vid 09:10

Supersweet! hahaha…

• gurra_g

Medlem
    8 november, 2009 vid 10:24

precis vad jag behöver till bakfyllan! 🙂

• crash151

Medlem
    8 november, 2009 vid 15:31

Trevlig som attans

• rydstrom

Medlem
    8 november, 2009 vid 19:10

me like!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Shades of green (Ben Wilson, Ian Alldredge, Reo Stevens, Bear Karry)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.