Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film: slider, wakestyle, c4, zephyr!
-
Film: slider, wakestyle, c4, zephyr!
hildingdude svarade 14 år, 11 månader sedan 25 Medlemmar · 36 Svar
-
musiken är ju grym, ratatat!
svårt att filma någon som inte är på plats…
träet glider ok när det är blött men det är bra med ordentlig fart, slidern är dock lite väl kort nu när man börjat få kläm på åkningen -
fan vad fint!! snyggt åkt, klippt och filmat! Den åker upp på wakestylemovement!
-
Riktigt snygg fil, snyggt det var med den roda trojan. Los upp lite i det kalla svenska landskapet:) Imorn kvall kommer min C4 kan inte vanta att testa
-
WakeNils;589481 wrote:musiken är ju grym, ratatat!
svårt att filma någon som inte är på plats…
träet glider ok när det är blött men det är bra med ordentlig fart, slidern är dock lite väl kort nu när man börjat få kläm på åkningenhaha,, du menar: varför göra film med andra när man kan göra en med bara sej själv..
fö. jävligt snyggt.. Tack för sprejet när jag hattat omkull, det värmde :tongue:
läjet ser ut att leverera för lite ikrokad wakeskating i mongo byar och höga kickers HELA VECKAN,, Kommer du och håller mej sällskap??
-
fint! men jag vet inte om jag ska säga respekt eller idiot ang att vara ute och kitea i dessa tider…
-
Lelleee;589537 wrote:haha,, du menar: varför göra film med andra när man kan göra en med bara sej själv..
fö. jävligt snyggt.. Tack för sprejet när jag hattat omkull, det värmde :tongue:
läjet ser ut att leverera för lite ikrokad wakeskating i mongo byar och höga kickers HELA VECKAN,, Kommer du och håller mej sällskap??
om du sänker kiten till godkänd nivå ska jag fånga din 313
jagade ju anton med chasecam sist så jag försöker ju filma andra… lite kul om man kollar på filmen så är det totalt 4 klipp där inte jag rattar kameran eller har riggat deningen kiting för mig närmaste 2v, ska låsa in mig på jobbet med en liten break i hemsedal i helgen
om blickar kunde döda efter jag sprayat dig… =P fortsätt kötta, blir mer fotosessions framöver!
-
Haha, Linus kör väl lågt för jämnan? Vad står det egentligen på ditt visitkort Nils, “narcissist/wakefascisct”? =)
-
det får stå för dig om du måste sätta en titel… försöker bara kita som man kör wakeboard och inspirera andra till detsamma, filmen är dock inget jättebra exempel på hur jag vill köra. Svårt att parkera draken med tumvantar men när anton hetsar mig sänker jag draken ordentligt och det är en härlig känsla när man landar något hårt och precis fiskar upp draken från att slå i vattnet…
snart är det vår och varmt igen och då ska det köttas med ett par ordentliga boots -
WakeNils;589725 wrote:det får stå för dig om du måste sätta en titel… försöker bara kita som man kör wakeboard och inspirera andra till detsamma, filmen är dock inget jättebra exempel på hur jag vill köra. Svårt att parkera draken med tumvantar men när anton hetsar mig sänker jag draken ordentligt och det är en härlig känsla när man landar något hårt och precis fiskar upp draken från att slå i vattnet…
snart är det vår och varmt igen och då ska det köttas med ett par ordentliga bootsSka du hetsa andra vill jag inte se något annat än att kiten är LÅG hela tiden! jag ska visa dig hur man kör en kite lågt nästa gång. jag behöver bara en snabb kite till mina bindningar så ska vi pusha lite åt de hållet ihop!
Logga in för att svara.