Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM: Sofia and Holly does Egypt
-
Neven;611266 wrote:Haha, jag trodde att det bara var min sjuka hjärna som direkt associerade titeln till Debbie does Dallas.:blush:
Jag vet inte om jag ska ta de positivt eller negativt om filmen…
-
_Sofia_;611275 wrote:Jag vet inte om jag ska ta de positivt eller negativt om filmen…
Haha, associationen kom när jag såg titeln och innan jag såg filmen. Filmen var bra!
-
Neven;611266 wrote:Haha, jag trodde att det bara var min sjuka hjärna som direkt associerade titeln till Debbie does Dallas.:blush:
Porrfilmsassociationer i all ära, men både jag och Anna är mycket upprörda över tilltaget att använda “does” i plural. I övrigt en mycket trevlig film.
-
haha varje gång jag ser rubriken numer får det en att små le.
hilding: fåfyllning som inte finns på spotify:
http://www.myspace.com/djhmway -
stebe;611389 wrote:Porrfilmsassociationer i all ära, men både jag och Anna är mycket upprörda över tilltaget att använda “does” i plural. I övrigt en mycket trevlig film.
Faktum är att det var anton som valde titeln…
Jag har ändrat den på vimeo
-
stebe;611389 wrote:Porrfilmsassociationer i all ära, men både jag och Anna är mycket upprörda över tilltaget att använda “does” i plural. I övrigt en mycket trevlig film.
Does i plural, hur tänker du nu?
Fet film!
-
Finns det nåt gooare än att få ögonen fulla av egyptens salta vatten? 🙂 Shysst film!
-
_Sofia_;611502 wrote:Jag har ändrat den på vimeo
Varför?
Det är ju en bra titel för att få uppmärksamhet:smile: -
Lima-ko;611516 wrote:Does i plural, hur tänker du nu?
-
stebe;611543 wrote:
Faktum kvarstår, do-does-did har ingenting med singular och plural att göra. Det är ett hjälpverb, inte ett substantiv.
-
Jag tycker mig läsa följande:
Quote:does får bara användas i 3:e person singular (enstaka person etc) såsom vid HAN, HON, DEN, DET -
Aha, nu är jag med.
She i det här fallet är singular medan women är plural. -
Lima-ko;611639 wrote:Aha, nu är jag med.
She i det här fallet är singular medan women är plural.Oj det här spårade visst ur lite.
Tredje person plural=do, tredje person singular=does. Sofia och Holly alltså flera tjejer blir plural. Jag ber om ursäkt för viktigpettrandet. Jag gillar faktiskt “does” bättre i filmtiteln eftersom den ger samskiga associationer, min kommentar var lite ironiskt menad.
Åter till filmen, gött med lite girlpower i den här sporten.
Logga in för att svara.