Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)

• FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)

Publicerad av hildingdude på 10 september, 2009 vid 09:16

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=0yXPYz6rY0c”]YouTube – NEW SCHOOL freestyle Anton Lilljegren.[/ame]

Jag tycker den är tvärfet iaf.
    vad tycker ni? Subscriba på videosarna så kommer de komma en ny varje vecka eller varannan vecka. nästa vecka blir video från LA och CPH med Mike Blomvall och Nick Jacobssen 😀

hildingdude svarade 15 år, 7 månader sedan 17 Medlemmar · 43 Svar
  • 43 Svar
  • curry

Medlem
    10 september, 2009 vid 10:59

nice powered slim i början där!

• mickec

Medlem
    10 september, 2009 vid 12:31

nice! 😀

• pepa

Medlem
    10 september, 2009 vid 16:05

Det är alltid kul med film så jag tycker det är kul att du lägger upp film! Det positiva är att du är sjukt duktig och har en hel del potentiell stil. Sen är det väl inte så mycket mer. Man har sett såna här filmer i 4-5 år nu så det är svårt att riktigt imponera med ännu en basic hp-film. Jag blev iaf inte speciellt upphetsad. Med din talang borde du kunna pumpa ut lite nya moves med fetare grabs Anton! Kanske lite mycket kritik men det är för att jag tycker du är grym nog att köra kite så som jag vill se kite köras, därför försöker jag påverka dig att gå den vägen. Sen är det en heeelt annan sak om du tycker det är en rolig väg eller inte. Om inte så är det bara min förlust 🙂

Gött köttat i alla fall!

• skanepaul

Medlem
    10 september, 2009 vid 20:28

Du är grym Anton!

Men för helvete skaffa bättre kamera och ”kameramän”…. 🙂

• luddekludde

Medlem
    10 september, 2009 vid 21:16

Maxad åkning!

• hildingdude

Medlem
    10 september, 2009 vid 21:44
    Pepä;574780 wrote:
    Det är alltid kul med film så jag tycker det är kul att du lägger upp film! Det positiva är att du är sjukt duktig och har en hel del potentiell stil. Sen är det väl inte så mycket mer. Man har sett såna här filmer i 4-5 år nu så det är svårt att riktigt imponera med ännu en basic hp-film. Jag blev iaf inte speciellt upphetsad. Med din talang borde du kunna pumpa ut lite nya moves med fetare grabs Anton! Kanske lite mycket kritik men det är för att jag tycker du är grym nog att köra kite så som jag vill se kite köras, därför försöker jag påverka dig att gå den vägen. Sen är det en heeelt annan sak om du tycker det är en rolig väg eller inte. Om inte så är det bara min förlust 🙂

Gött köttat i alla fall!

Nej nej jag håller helt med dig! jag Back 2 blinden har faktiskt blivit riktigt fet speciellt när jag kör på HP (hadlow pro) då kan jag hålla en tailgrab i typ 0,5 sekunder. den kiten är helt sinnessjuk!

Men jag har ändrat mig från att försöka vara bra i tävlingar till att ha en rolig stil.
    Tävlingen är rätt gay ändå. även om de e fett å se mike sätta frontmobe 5 osv.

• hildingdude

Medlem
    10 september, 2009 vid 21:45
    SkånePaul;574865 wrote:
    Du är grym Anton!

Men för helvete skaffa bättre kamera och ”kameramän”…. 🙂

Jag är jämt för pank för de. jag byter ju aldrig en månad i brasilien mot en kamera.
    Men om någon har en fet kontakt någonstans så skulle jag vara mer än tacksam för en bra kamera!

• hengo

Medlem
    10 september, 2009 vid 21:53

nice KGB där i början!!
    håller med pepä, du har talang.. men vafaen stroppar på kickers å sliders. om du ändå inte ska tävla å vill satsa på stil (KUL!!!) så borde du skaffa boots 🙂 tror du skulle gilla de, det blir plödsligt en mening med alla grabs, och det går inte att fuska me nåt!

fortsätt kötta

• hildingdude

Medlem
    11 september, 2009 vid 12:09
    hengo;574910 wrote:
    nice KGB där i början!!
    håller med pepä, du har talang.. men vafaen stroppar på kickers å sliders. om du ändå inte ska tävla å vill satsa på stil (KUL!!!) så borde du skaffa boots 🙂 tror du skulle gilla de, det blir plödsligt en mening med alla grabs, och det går inte att fuska me nåt!

fortsätt kötta

Jag har ett par boots redan. Enda anledningen att jag inte kör med dom är för att jag inte vill vara en ”wakestyle-nisse” som tycker att alla andra kör fult. Jag testade cabeln i DK och där satte jag precis samma prylar som annars med wakeboard. Så jag är nöjd, dessutom är de enklare att ta med sig brädan utan bindningar =)

• erika

Medlem
    11 september, 2009 vid 12:47

Gryyymt!!!! peace!!!!!!!

• yann

Medlem
    11 september, 2009 vid 12:48
    hildingdude;575069 wrote:
    Enda anledningen att jag inte kör med dom är för att jag inte vill vara en ”wakestyle-nisse” som tycker att alla andra kör fult.

Hahaha, det är fan det bästa du har sagt nån gång Anton! Tycker inte du ska låta bli bindningarna för det. Det är definitivt rätt väg att gå. Du får väl bevisa att det går att vara ödmjuk mot andra stilar OCH köra bindningar helt enkelt.

• hildingdude

Medlem
    11 september, 2009 vid 13:27
    Yann;575079 wrote:
    Du får väl bevisa att det går att vara ödmjuk mot andra stilar OCH köra bindningar helt enkelt.

for att citera spiderman. ”With great power comes great responsibility”
    och inte ens spindelmannen pallar med mer än en film innan han bailar så jag tro inte jag har en chans.

• sourra

Medlem
    11 september, 2009 vid 14:43

Hahaha, du får slita av dig bindningarna när du märker att du börjar bli fördömmande

• pjoter

Medlem
    11 september, 2009 vid 14:44

haha! så det är det dom menar med darkside. Men både Luke, ben å yoda fixar ju att hantera kraften utan att dras till den mörka sidan så kanske du också kan?

• hildingdude

Medlem
    11 september, 2009 vid 17:02
    pjoter;575117 wrote:
    haha! så det är det dom menar med darkside. Men både Luke, ben å yoda fixar ju att hantera kraften utan att dras till den mörka sidan så kanske du också kan?

byt inte film nu 😉

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.