Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)

• pjoter

Medlem
    11 september, 2009 vid 17:09

ok då. men då får du komma ihåg att spindeln vinner över sin mörka elaka sida så du kanske bara är stöddig en stund. 🙂

Förresten, go film, du har riktigt gott tryck i många grejer, fortsätt den vägen, riktigt gött å kolla på!

• above_the_law

Medlem
    11 september, 2009 vid 17:14

Alla timmarna du lagt ner har gett resultat:-)!

• hildingdude

Medlem
    12 september, 2009 vid 07:58

Idag ska jag köra darkside.

• dak

Medlem
    13 september, 2009 vid 09:45
    hildingdude;575069 wrote:
    Jag har ett par boots redan. Enda anledningen att jag inte kör med dom är för att jag inte vill vara en ”wakestyle-nisse” som tycker att alla andra kör fult

Hehehe, ja vissa bryr sig mer om vad man har på fötterna än vad man gör på vattnet, Snacka om fot fetish 😉

• hengo

Medlem
    13 september, 2009 vid 14:10

hahah, man kör väl ändå bindningar för att man tycker det är naaajs först och främst. sen vad man har för attityd är väl en annan femma. tycker man inte det är naajs är de ju bara att låta bli, inge fel me de, det är ju ändå trots allt typ 1 på 10 som kör bindning, (MAX?!)

kul att de blivit lite bindningshype iaf, hoppas de håller i sig 🙂

• hildingdude

Medlem
    13 september, 2009 vid 15:47

det var faktiskt riktigt roligt att köra bindningar. men de känns lite som en hype att de inte skulle gå att fuska för jag satte precis samma saker som annars. fast med kiten lägre och mer över-riggad.
    Fast de kan ju ha varit tack vare min HP 😀

• mjersen

Medlem
    13 september, 2009 vid 15:49

har du dissat nobile nu?

• hengo

Medlem
    13 september, 2009 vid 16:03

ja det är klart att det GÅR att ”fuska”.. men man kommer ju närmare trickets ursprungsform, iaf om man har kiten lågt. Dingelpasses går ju alltid att göra, även i bindningar.

Nice att du satta samma saker som vanligt fast med lägre kite och mer power, skulel va kul med film men antar att de kommer snart! forsätt kötta på

• hildingdude

Medlem
    13 september, 2009 vid 16:52
    mjersen;575634 wrote:
    har du dissat nobile nu?

Nä, jag har sagt hejdå tack för ett kanonår till Kitekraft men Nobiles kites kommer vara riktigt jävla feta nästa år med! Nicke kommer vara true represent på dom nästa år!

hengo;575637 wrote:
    ja det är klart att det GÅR att ”fuska”.. men man kommer ju närmare trickets ursprungsform, iaf om man har kiten lågt. Dingelpasses går ju alltid att göra, även i bindningar.

Nice att du satta samma saker som vanligt fast med lägre kite och mer power, skulel va kul med film men antar att de kommer snart! forsätt kötta på

Det kommer inte komma någon video för jag har ingen bräda att sätta bindningarna på och inga bindningar att sätta på någon bräda…

Men snart kommer video från Landskrona med Mike och kite från CPH med Nick Jacobssen.

• mjersen

Medlem
    13 september, 2009 vid 17:11
    hildingdude;575632 wrote:
    det var faktiskt riktigt roligt att köra bindningar. men de känns lite som en hype att de inte skulle gå att fuska för jag satte precis samma saker som annars. fast med kiten lägre och mer över-riggad.
    Fast de kan ju ha varit tack vare min HP 😀

tyckte med att det nästan va lättare att göra hp tricken med boots för man fick bättre pop och mer tyngd som hjälpte till i rotaionen. fast det va iofs i epic SV 10ms i habo förhållanden.

• hildingdude

Medlem
    13 september, 2009 vid 17:14
    mjersen;575652 wrote:
    tyckte med att det nästan va lättare att göra hp tricken med boots för man fick bättre pop och mer tyngd som hjälpte till i rotaionen. fast det va iofs i epic SV 10ms i habo förhållanden.

jag med! man har massa tid i luften och allt går rätt slött så man hinner känna efter och se efter mycket mera!

• dak

Medlem
    13 september, 2009 vid 19:22

Jag måste instämma med att det ser fett ut med boots. Har hört mycket bra om LFs cab modell. Någon som kör/kört dem?

• pepa

Medlem
    13 september, 2009 vid 19:51

Funkar bra som instegsmodell, men när man är van brukar man vilja ha lite styvare. Jag har ett par som passar storlek 41-43 om du är sugen. Knappa tusen bagis, använda 5-6 gånger.

• hildingdude

Medlem
    14 september, 2009 vid 08:37
    Pepä;575695 wrote:
    Funkar bra som instegsmodell, men när man är van brukar man vilja ha lite styvare. Jag har ett par som passar storlek 41-43 om du är sugen. Knappa tusen bagis, använda 5-6 gånger.

De låter ju förfan bra ju =)
    Tror du man kan reklamera mina boots som e paj efter 2 timmar?

• hengo

Medlem
    14 september, 2009 vid 08:41
    hildingdude;575785 wrote:
    De låter ju förfan bra ju =)
    Tror du man kan reklamera mina boots som e paj efter 2 timmar?

nu vet jag inte vad du har för boots, men borde ju absolut gå att reklamera. Har själv knäckt ett antal brädor, men aldrig pajjat bootsen på de sättet du beskriver

sätt farsgubben på att fixa några nice wakestylebrädor nu 🙂

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.