Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)
-
FILM: Sommar 09 ALLT FUNKAR HELT OKEJ :)
hildingdude svarade 15 år, 7 månader sedan 17 Medlemmar · 43 Svar
-
Pepä;575695 wrote:Funkar bra som instegsmodell, men när man är van brukar man vilja ha lite styvare. Jag har ett par som passar storlek 41-43 om du är sugen. Knappa tusen bagis, använda 5-6 gånger.
Ok nice, jag pixar dom 🙂 Skulle man kunna komma å kolla på dem i veckan?
-
dak;575853 wrote:Ok nice, jag pixar dom 🙂 Skulle man kunna komma å kolla på dem i veckan?
Har inte du en propeller att smörja borta på chalmers? eller är det skol rast, hahaha!!
-
snygging;575857 wrote:Har inte du en propeller att smörja borta på chalmers? eller är det skol rast, hahaha!!
hehe. jorå de r ett bra inlägg 😀
-
hengo;575786 wrote:nu vet jag inte vad du har för boots, men borde ju absolut gå att reklamera. Har själv knäckt ett antal brädor, men aldrig pajjat bootsen på de sättet du beskriver
sätt farsgubben på att fixa några nice wakestylebrädor nu 🙂
jag ska nog byta till mig en wakeboard mot en lunacy bräda. det är det snabbaste sättet! ven om de vore mycket mera nice att ha en ByGuy att köra på. allt annat är lökigt…
-
jag körde cab modellen men fläkte naglarna hela tiden så fick byta. sköna bindningar annars.
men mina naglar är nog mer vinklade uppåt än normalt skulle jag tro. -
Nu sitter mina nyinvesterade cab boots på brädan. Det verkar finnas gott om plats för tårna så jag tror inte det kommer att bli några problem men de återstår att se :). Nu är det färdigt för att köttas iaf.
-
snygging;575857 wrote:Har inte du en propeller att smörja borta på chalmers? eller är det skol rast, hahaha!!
Hehe du e bara avis, jag har pengar över till boots medans du måste köpa blöjor för dina haha
-
Som sagt var mycket shysst film hoppas att vi ses på vattnet snart!
-
det hoppas jag Pierre!
fyyfaan danne du körde tungt innan dehär kommer bli dyrt på brädfronten 😛 -
Japp, jag ger den en session till i läjet och sen får han ha den som griffeltavla i sin doktorsskola istället.
-
det är ju iofs bara bra då kanske någon tar sig kragen och filmar lite 😛
-
Vi har filmat en del på slutet, du får haka på nästa gång och visa vad du lärt dig i sommar.
Logga in för att svara.