Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film: Swedish Autumn
-
Film: Swedish Autumn
Publicerad av alohasurfer på 23 oktober, 2012 vid 18:25Chillad, mysig, kravlös kiting i vackra bohuslänska miljöer 🙂 Filmat och redigerat av Petrus Galli, aka Petting, aka Petter Svensson som pga söndersurfade axlar nu står bakom kameran istället för framför (tillfälligt kallas han nu skämtsamt för Michael Moore eftersom han börjar bli så ruskigt fet av att sitta stilla och inte kajta).
http://youtu.be/qeyLmc6PjuAalohasurfer svarade 12 år sedan 17 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Skön rulle.
Vilken vindriktning är det som gäller när man startar från ön?
Har kört från andra sidan ett par ggr men där är det lite trångt och jag var tvungen att gå ut i vattnet med kiten med ankare i land.
Glömde en bom där BTW om ni råkar se någon där (blev storm dagen efter och jag upptäckte det först efter detta). När jag var där för att hämta den var den borta från stranden… -
Snygg och inspirerande film!
Såg även en av snowboardfilmerna av Petter. Tummen upp. -
Den var riktigt bra, ni har verkligen lyckats fånga en härlig känsla i filmen. Snyggt filmat och redigerat. Vackert.
-
Kollade precis ip-numrena på de som svarat.
Klockren matchning mot de nummer på Tommy Nilssons fan-page! -
Rigtigt go. Trodde aldrig Tommy Nilsson skulle kunna göra sig så bra i en kitefilm.
-
Kul att de kommer något annorlunda, lite tröttsamt med allt det vanliga i längden. Dock funkade detta inte alls för mig, men det verkar jag vara själv om så ni överlever säkert!
-
Nu ligger den även uppe på kitemovement.com
Logga in för att svara.