Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…

• curry

Medlem
    21 september, 2004 vid 15:57

soft.

• hengo

Medlem
    21 september, 2004 vid 16:19

snygga tyskbyxor! inte ofta man ser det här i sverige smile.gif

• rambo_johnson

Medlem
    21 september, 2004 vid 16:24

haha

• mackan

Medlem
    21 september, 2004 vid 20:23

jo gubben sätter ju tricken men… var e farten? ser ju ut som mannen har hyfsad koll på grejerna. e v-flex långsamma?

• davids

Medlem
    21 september, 2004 vid 21:25

Nej verkligen inte, det kan jag intyga, där är bra speed i de. Kanske kiten det är fel på, eller vinden? Men brädan är där inget fel på iaf, går som ett skott

• zebulon

Medlem
    21 september, 2004 vid 22:34

Ja du……..

Tror jag får låta Tommy svara på det själv men en ganska vanlig anledning till mindre fart brukar ju vara att det inte blåser så mycket… Eller så har Chrillo slagit ner på frames-takten för enklare stilstudie… grin.gif

/J

• svan

Medlem
    22 september, 2004 vid 08:12

Svar till:

Ja du……..

Tror jag får låta Tommy svara på det själv men en ganska vanlig anledning till mindre fart brukar ju vara att det inte blåser så mycket… Eller så har Chrillo slagit ner på frames-takten för enklare stilstudie… grin.gif

/J

[/ QUOTE ]

Det är jag som filmat det mesta ialla fall från Tarifa. Körde ju med 3 chippare och 0,5 brännare, va….

s

• rambo_johnson

Medlem
    22 september, 2004 vid 08:17

han kör för jevla slött, vi rastar han me hästakuglängder eller va sär du maggan

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2004 vid 08:19

Fan vad ni retas!!!

• rambo_johnson

Medlem
    22 september, 2004 vid 08:46

japp cool.gif

• golfarn

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:32

Go film.

• tono

Medlem
    22 september, 2004 vid 09:39

Ni är ju riktigt söta, om jag tar det lite i turordning så är det nämligen italienska brallor, brallor förekommer flitigt på mina hemma spot, kul att ni reflekterar över kommande modetrender grin.gif

Visst går det lite försiktigt, men för en gubbe(inne på 35:e året) som mig som blir Tvillingfar inom några veckor så tar jag inga risker utan kör safe, särskilt i sthlm (vissa förstår säkert vad jag menar). – Man utvecklar säkert olika stilar individuellt och beroende på var man kör och med vilka.

Jag är nog inte med helt i detta uttryck men jag fantiserar…,

Svar till:

vi rastar han me hästakuglängder eller va sär du maggan

[/ QUOTE ]
    men jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.

Det är kul med feedbacken iaf, skall försöka få lite mer fart på grejjerna. De funkar ju i skånelandet med kiteloops för att få fart på landningarna för några veckor sedan, men det är ett tag kvar innan jag ger mig på det fullt ut i killing stockholm.

Kobra-kiten anser jag fungerar ypperligt, den har en precis avvägning mellan snabbhet och stabilitet som fungerar mycket bra. Och hänget är enastående, det framgår dessvärre inte så bra i denna video.

Ska till skånelandet i helgen… hoppas på vind 🙂

Vänligen

\Tommy

• svan

Medlem
    22 september, 2004 vid 11:08

Det går rykten om att Cobran bara går att hoppa åt ett håll?

Eller ere nått skumt bakom styret?

s

• wipeout

Medlem
    22 september, 2004 vid 12:08

Det skumma bakom styret heter Freddan grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 september, 2004 vid 12:48

Ähhhh va f*n j*la sjaskisar….

/Freddan

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.