Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…

• pepa

Medlem
    22 september, 2004 vid 14:10

Svar till:

jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.

[/ QUOTE ]

Då är vi två. Själv kajtar jag väl ca 100 dagar om året och ca 60-70 av dem jobbar jag även halva dagen. Man skulle bott på Näset, mest pga av farsan. Vissa har det bra.

• kalabra

Medlem
    22 september, 2004 vid 15:24

Svar till:

Det går rykten om att Cobran bara går att hoppa åt ett håll?

Eller ere nått skumt bakom styret?

s

[/ QUOTE ]
    Det stämmer, det går bara att hoppa uppåt med den, svinhögt….

• mackan

Medlem
    22 september, 2004 vid 20:48

jag bor inte på näset

jag har ingen pappa-betalar-pappa

… och jag har absolut inte några mil till stranden. här nere mäter vi i hundra-tal meter…

• patrikol

Medlem
    22 september, 2004 vid 20:49

Kommer du till Björkäng Mackan?

• rambo_johnson

Medlem
    22 september, 2004 vid 21:21

Svar till:

jag bor inte på näset

jag har ingen pappa-betalar-pappa

… och jag har absolut inte några mil till stranden. här nere mäter vi i hundra-tal meter…

[/ QUOTE ]

Där jag bor mäter vi i tio-tal meter

• egan

Medlem
    22 september, 2004 vid 22:53

Svar till:

Svar till:

jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.

[/ QUOTE ]

Då är vi två. Själv kajtar jag väl ca 100 dagar om året och ca 60-70 av dem jobbar jag även halva dagen. Man skulle bott på Näset, mest pga av farsan. Vissa har det bra.

[/ QUOTE ]jo det e ganska soft faktiskt

• anonym-anvandare

Medlem
    23 september, 2004 vid 11:03

bah, meter hit o dit, jag bär min kiteutrustning 15 mil fram och tillbaka ut till torö varje gång jag ska kitea på s-nv. blåser det nv-no går jag upp till gävle istället. och jag kitear bara där det är sten och träd inom en linlängds avstånd. sådeså.

/david – august kiteboarding
    stureplan kiteboardklubb

• anonym-anvandare

Medlem
    23 september, 2004 vid 11:25

Ibland om vi har tur kan man åka bara 1/2 vähg till Torö…å få plattvatten..det e bara 5 mil dit 😉

/Freddan [img]http://www.ft.nu/temp/kite/P9120139.JPG[/img]

• anonym-anvandare

Medlem
    23 september, 2004 vid 11:29

Öhhh kass upplösning blev det på bilden..men vist har vi det fint i Sthlm 😉

/Freddan

• patrikol

Medlem
    23 september, 2004 vid 12:36

Kan vi få lite mindre bilder i fortsättningen? Får ju bläddra i en kvart för att se hela bilden kör 900 x X så brukar det bli ganska bra.

• wipeout

Medlem
    23 september, 2004 vid 14:28

Fan har du ingen större bild?

• gogga

Medlem
    23 september, 2004 vid 16:00

Vilken bild? Jag såg ingen…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.