Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…
-
Film, Tommy Nordén rippar på Torö & Tarifa…
gogga svarade 20 år, 6 månader sedan 16 Medlemmar · 27 Svar
-
Svar till:
jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.
[/ QUOTE ]
Då är vi två. Själv kajtar jag väl ca 100 dagar om året och ca 60-70 av dem jobbar jag även halva dagen. Man skulle bott på Näset, mest pga av farsan. Vissa har det bra.
-
Svar till:
Det går rykten om att Cobran bara går att hoppa åt ett håll?
Eller ere nått skumt bakom styret?
s
[/ QUOTE ]
Det stämmer, det går bara att hoppa uppåt med den, svinhögt…. -
jag bor inte på näset
jag har ingen pappa-betalar-pappa
… och jag har absolut inte några mil till stranden. här nere mäter vi i hundra-tal meter…
-
Svar till:
jag bor inte på näset
jag har ingen pappa-betalar-pappa
… och jag har absolut inte några mil till stranden. här nere mäter vi i hundra-tal meter…
[/ QUOTE ]
Där jag bor mäter vi i tio-tal meter
-
Svar till:
Svar till:
jag vill inte jämföra mig med någon som har bara några mil till fantastiska hemma-kitspots i skånelandet eller motsvarande samt har 200 grymma kitebara dagar per år.
[/ QUOTE ]
Då är vi två. Själv kajtar jag väl ca 100 dagar om året och ca 60-70 av dem jobbar jag även halva dagen. Man skulle bott på Näset, mest pga av farsan. Vissa har det bra.
[/ QUOTE ]jo det e ganska soft faktiskt
-
bah, meter hit o dit, jag bär min kiteutrustning 15 mil fram och tillbaka ut till torö varje gång jag ska kitea på s-nv. blåser det nv-no går jag upp till gävle istället. och jag kitear bara där det är sten och träd inom en linlängds avstånd. sådeså.
/david – august kiteboarding
stureplan kiteboardklubb -
Ibland om vi har tur kan man åka bara 1/2 vähg till Torö…å få plattvatten..det e bara 5 mil dit 😉
/Freddan [img]http://www.ft.nu/temp/kite/P9120139.JPG[/img]
-
Öhhh kass upplösning blev det på bilden..men vist har vi det fint i Sthlm 😉
/Freddan
-
Kan vi få lite mindre bilder i fortsättningen? Får ju bläddra i en kvart för att se hela bilden kör 900 x X så brukar det bli ganska bra.
Logga in för att svara.