Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM: Två blåsiga dagar
Taggad: habo locals, liquid force
-
FILM: Två blåsiga dagar
trumpeten svarade 15 år, 2 månader sedan 31 Medlemmar · 45 Svar
-
Norrman;576848 wrote:Vad finns det för billigare alternativ till en sådan kamera? Funderar på att börja filma istället för att fota 🙂
Köp en riktig kamera så du inte slutar med sånt skit jag har 😛 annars kan du köpa min. den är skit men billig.
OCH. Martin sätter ju en kiteloop NIS 😀 de e nice 😀
-
Vad är det för kamera du har? Hade tänkt handla nåt för 5-6 k. Får man nåt vettigt då?
-
Supernice produktion Habo Locals!
5kg fisk av 5 möjliga! -
fucking sick clip, loved the onboard shot of Kalles LOOP and the reversed film : ) awesome stuff.
-
Snyygt Kallelito alltid klass på dina grejer.
Är ett sånt där vattenhus dyrt?
-
Trumpeten;577379 wrote:Snyygt Kallelito alltid klass på dina grejer.
Är ett sånt där vattenhus dyrt?
Det är faktiskt filmat med en vattentät systemkamera. Vet inte vad den heter, är Martins men blir faktiskt helt ok! Sjukt smidigt iom den är så liten också. Börjat blåsa i Aussie ännu?
-
AKA_KALLE;577466 wrote:Det är faktiskt filmat med en vattentät systemkamera. Vet inte vad den heter, är Martins men blir faktiskt helt ok! Sjukt smidigt iom den är så liten också. Börjat blåsa i Aussie ännu?
Panasonic Lumix DMC-FT1, denne e det. sjukt prisvärd.
-
Fantastiskt kompakt för att vara systemkamera! Sjukt ju!
-
Bra kvalitet man tankte inte ens pa att det var en systemkamera.
Jag fick ett stativ igar.Blaser nagra ganger i veckan pa lite olika riktningar men Woodies funkar pa vadsomhelst, men regnar ju minst varraran dag vilket ar segt ser ut att bli battre nu. Nar anlander ni?
-
Shit vad najs det kommer bli.
Hur länge stannar du Johan?
Jag är off 3 månader från skolan, ser fram emot det bästa sommarlovet nånsin
Logga in för att svara.