Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Wasser Melone por Favor

• johanw

Medlem
    13 april, 2009 vid 10:05

gytt..

• wakenils

Medlem
    13 april, 2009 vid 10:07

gött med lite film!

• gadget

Medlem
    13 april, 2009 vid 10:43

5:44 var fet…

• sourra

Medlem
    13 april, 2009 vid 10:54

Haha, prima skit Stefan. Så nu är du semi-tysk?

• stebe

Medlem
    13 april, 2009 vid 12:38
    Gadget;540291 wrote:
    5:44 var fet…

Jag hade gärna tagit åt mig äran för den, men det är Bas Koole ”Airush” som gör ett litet gäst spel.

• stebe

Medlem
    13 april, 2009 vid 12:44
    sourra;540293 wrote:
    Haha, prima skit Stefan. Så nu är du semi-tysk?

Ha ha Semi Schweizare om man skall vara petigt.. men de grabbarna imponerade på mig främst vad gäller musik. Numera lyssnar jag mycket på denna låten: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=4Q3FH2H5igI[/ame]

och denna här är också grann: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=xr1y7J_x-Oc[/ame]

• sourra

Medlem
    13 april, 2009 vid 15:00

Mmm, ein döner. Tror bestämt det blir ett besök hos turken snart.

• _sofia_

Medlem
    13 april, 2009 vid 17:06

Gott ladd!
    blev resesugen nu. Rekomenderar ni venezuela?

• virena

Medlem
    13 april, 2009 vid 19:42

Shit vad platt, ser ju asgött ut. Har Kool bytt till airush, han körde ju best i vintras. Träffade du på Cris från som kör Core, en himlans trevlig grabb.

• larssa

Medlem
    13 april, 2009 vid 20:41

Riktigt nice film!
    El Yaque/Coche e shysst för freestyle, blåser bra

• mattijas

Medlem
    13 april, 2009 vid 22:55

Najs o se!
    Var de mkt crowded vid coche beachen?

• stebe

Medlem
    14 april, 2009 vid 05:08
    Mattijas;540378 wrote:
    Najs o se!
    Var de mkt crowded vid coche beachen?

Nej inte farligt. Det var betydligt mer folk när vi var där för två år sedan, fast då var det o andra sidan precis innan pkra.

• stebe

Medlem
    14 april, 2009 vid 05:16
    _Sofia_;540316 wrote:
    Gott ladd!
    blev resesugen nu. Rekomenderar ni venezuela?

Jag har bara varit på Coche och i El Yaque, men det ställena kan jag rekommendera. Sjukt vindsäkert om man är där rätt tid på året. Choche har snuskigt bra plattvatten men annars finns det inte mycket där o göra, utbudet resturanger och pubar är i princip 0.

El Yaque har schysst uteliv men El Yaque stranden är lika choppig som Björkäng så den tröttnar man fort på. Kitecentret i El Yaque har dock ett rätt bra upplägg men kiteturer varje dag och det tar bara 30min att ta båten över till Coche.

• stebe

Medlem
    14 april, 2009 vid 05:18
    Virena;540347 wrote:
    Shit vad platt, ser ju asgött ut. Har Kool bytt till airush, han körde ju best i vintras. Träffade du på Cris från som kör Core, en himlans trevlig grabb.

Ja, han bytte nyligen. Tror inte jag träffa nån Cris. Reno Remue var dock där och rippade hårt.

• mattijas

Medlem
    14 april, 2009 vid 09:09

Men Pablo Diablo och Donkeyhead (manuell) var väl ändå kvar? (localsen)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FILM: Wasser Melone por Favor

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.