Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filma i super slowmo? Skulle den här funka?

• sala

Medlem
    5 april, 2012 vid 08:10

till dslr kamera finns det mesta att beställa på ebay=hongkong. Har beställt det mesta till min kamera där, billigt o direkt i brevlådan! Skruvar, batterier, väska o linser! Batteri 50:-, sverige handeln 600:- Och allt funkar fortfarande!
    Dolly eller slider kan byggas lätt men vinklar, sk8hjul o gängstång! gjorde min så den passar en alu stege!
    Finns tusentals ritningar på nätet.
    Ska du filma med din dslr kamera är en sådan här ett måste: http://www.ebay.com/itm/DSLR-Rig-Movie-Kit-Shoulder-Mount-For-Canon-5D-Mark-II-7D-550D-600D-/120794131567?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c1fe42c6f#ht_3594wt_1174

• curry

Medlem
    5 april, 2012 vid 15:53
    WakeNils;685180 wrote:
    apropå långsamt så var det längesen august crew levererade film

vi jobbar inte i linjär tid!

ACwiggha.gif

Igår blir det premiär.

• sourra

Medlem
    5 april, 2012 vid 17:50
    SkånePaul;685171 wrote:
    Vad ska du ha för den Johan?? 🙂

Ptja du, bra fråga =) Den kostade 2K att bygga men just nu ger den mig 0:- glädje så jag är öppen för förslag. Stebe: Grillen kostar 40 lax alt. 3 samlag.

• sourra

Medlem
    5 april, 2012 vid 17:51
    mjersen;685175 wrote:
    du får 50 riksdaler för elementet, va sägs?

Deal! Hämtas på plats.
    Nisse: Jag desarmerade dina bananbomber för flera år sedan.

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filma i super slowmo? Skulle den här funka?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.