Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Filma speed 2009
-
Filma speed 2009
Publicerad av mattias-j på 2 december, 2008 vid 21:43Har för mig att det finns några som har utrustning att filma med här på sidan. Har ni också tillgång till att redigera och göra tal och musikpålägg??
Låt säga att det skulle finnas möjlighet att få till lite TV-tid med vår sport…..
mattias-j svarade 15 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
@Mattias J 519159 wrote:
Har för mig att det finns några som har utrustning att filma med här på sidan. Har ni också tillgång till att redigera och göra tal och musikpålägg??
Låt säga att det skulle finnas möjlighet att få till lite TV-tid med vår sport…..
Helt skamlöst erbjuder jag gratis musik att använda (om man gillar melodiös hårdrock/metal)…….så får ni inga problem med rättigheter osv.
Filmningen får dock nån annan sköta….http://www.crystallight.se
http://www.myspace.com/crystallightsweden -
Knatte
Gäst3 december, 2008 vid 06:08@Mattias J 519159 wrote:
Har för mig att det finns några som har utrustning att filma med här på sidan. Har ni också tillgång till att redigera och göra tal och musikpålägg??
Ställ frågan på det allmänna forumet också. Där finns det ju några som är riktigt duktiga. Här finns ju flera som filmar, men kanske ingen som kan fixa TV-kvalitet ?? Det är ju ett rätt stort steg att filma/redigera några snuttar och lägga upp här och försöka få till något som skulloe kunna platsa i TV:en…
-
Självklart skall Macs musik användas!! He’s my hero!
Sen är det ju inte sämre av att musiken är bra heller… Mer metal åt folket!
-
Knatte
Gäst3 december, 2008 vid 08:22@Jester 519206 wrote:
Självklart skall Macs musik användas!! He’s my hero!
Sen är det ju inte sämre av att musiken är bra heller… Mer metal åt folket!
Nä,nä,nä Jester 🙂 Inte mera metal till folket inte…:tongue:
-
@Knatte 519215 wrote:
Nä,nä,nä Jester 🙂 Inte mera metal till folket inte…:tongue:
Klart det ska va mer metal till folket:-) Men hojta till så kan jag slänga ihop en visa i nån annan genre till dig Knatte……dock inte hiphop:-)
-
Knatte
Gäst3 december, 2008 vid 09:48@MacTS 519217 wrote:
Klart det ska va mer metal till folket:-) Men hojta till så kan jag slänga ihop en visa i nån annan genre till dig Knatte……dock inte hiphop:-)
Hiphop är väl inte min grej heller :laugh: Mera åt det syntiga håller om man själv får bestämma..
-
Det är ok, Knatte. Alla har helt enkelt inte god musiksmak. Vi som har det har fått inse detta…
-
fan va OT ni blir nu gubbar….filmare, kliv fram nu!
-
Går en filmutbildning på Skurups Folkhögskola och har tillgång till det mesta vad gäller kamera, redigering och ljudpålägg. Det går helt klart att ordna så att det är kvalitet för tv rent bild och ljudmässigt… Har själv filmat en del surf tidigare men inget seriöst…
-
Jox;519312 wrote:Går en filmutbildning på Skurups Folkhögskola och har tillgång till det mesta vad gäller kamera, redigering och ljudpålägg. Det går helt klart att ordna så att det är kvalitet för tv rent bild och ljudmässigt… Har själv filmat en del surf tidigare men inget seriöst…
Jocke!! du vet ju vem som ska filmas i speed iaf..:wink:
-
Jox;519312 wrote:Går en filmutbildning på Skurups Folkhögskola och har tillgång till det mesta vad gäller kamera, redigering och ljudpålägg. Det går helt klart att ordna så att det är kvalitet för tv rent bild och ljudmässigt… Har själv filmat en del surf tidigare men inget seriöst…
Kan du låna utrustning därifrån? Förutsättningen för att överhuvudtaget få lite TV tid är att vi kan ha färdigt material. Vi kan dessutom inte räkna med något ekonomiskt bidrag för det jobb vi lägger ner på filmning. Man får dock se detta som marknadsföring av sporten och förhoppningsvis större möjligheter till sponsorer i framtiden.
Är det fortfarande intressant? Kan tänka mig att du kan använda det som referens längre fram i karriären eller som specialarbete….
PM:a mig så kan vi diskutera möjligheter
/Mattias
Logga in för att svara.