Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › filmer på ftp.steffo.nu
-
filmer på ftp.steffo.nu
Publicerad av wiseguy på 3 februari, 2003 vid 15:09Igår låg andra delen av ”the Search” och ”free your mind” på ftpn men nu finns de inte kvar längre. Tyvärr hann jag inte dra ner någon av dem så jag undrar om nån vet om de kommer komma upp igen, eller om nån annan dragit ner dem som man kan få ladda av?
wiseguy svarade 22 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
hmm jag har löst det nu!:. det verkar som om det finns minst två svenska vindsurfing ftp´s .. det var den andre som innehöll filmerna
-
Har du lust att lägga upp info om den andra ftp:n (ej steffos)? Vore tjusigt av dig!! /Daniel
-
[url=”ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/”]ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/[/url]
fast den verkar ligga nere nu.. sen har den rätt dålig bandbredd.. men det funkar för den ihärdige!!
-
kan man logga in anonymt eller? måste man ha password?
mvh liveborn -
Det är min ftp ni pratar om, visste inte änns att jag fortfarande hade den igång.
De filmer ni pratar om är backupper av filmer jag köpt och visste ej att de fanns för nedladdning,
jag ska flytta dem sedan kan jag ha den igång om det finns intresse för det.Mvh Andreas
-
Självklart finns det intresse för en till ftp. i alla fall om du frågar mig.
//johan
-
backupper… yeah yeah
.. du får gärna ta bort dem men vänta tills jag laddat ned först!!:. pls
-
Vore fint om du la upp filmerna på den snabba ftp:n ¨många som vill tanka hem dem.
-
Han kan tyvärr inte slänga upp de rippade filmerna, olagligt.
-
ganska ovanligt annars att man delar ut filmer man rippat för backup-bruk på en ftp
.. menmen
-
Jag visste inte att den fortfarande var igång så jag flyttar alla mina surffilmer dit…fast jag har ju ganska mkt annat smått och gott där…
-
Okej..
Rätt schysst egentligen att inte lägga ut ws filmerna, tror inte att de som spelar in dem drar in några jättesummor direkt. Bara det att 250 spänn för en film är för mkt om man kan ladda ned den gratis!
Logga in för att svara.