Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing filmer på ftp.steffo.nu

• filmer på ftp.steffo.nu

Publicerad av wiseguy på 3 februari, 2003 vid 15:09

Igår låg andra delen av ”the Search” och ”free your mind” på ftpn men nu finns de inte kvar längre. Tyvärr hann jag inte dra ner någon av dem så jag undrar om nån vet om de kommer komma upp igen, eller om nån annan dragit ner dem som man kan få ladda av? confused.gif

wiseguy svarade 22 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • wiseguy

Medlem
    3 februari, 2003 vid 19:21

hmm jag har löst det nu!:. det verkar som om det finns minst två svenska vindsurfing ftp´s .. det var den andre som innehöll filmerna smile.gif

• diil

Medlem
    3 februari, 2003 vid 19:29

Har du lust att lägga upp info om den andra ftp:n (ej steffos)? Vore tjusigt av dig!! /Daniel

• wiseguy

Medlem
    3 februari, 2003 vid 21:08

[url=”ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/”]ftp://vindsurf:filmer@vindsurf.no-ip.com/[/url]

fast den verkar ligga nere nu.. sen har den rätt dålig bandbredd.. men det funkar för den ihärdige!! laugh.gif

• liveborn

Medlem
    3 februari, 2003 vid 21:20

kan man logga in anonymt eller? måste man ha password?
    mvh liveborn

• endy

Medlem
    4 februari, 2003 vid 07:48

Det är min ftp ni pratar om, visste inte änns att jag fortfarande hade den igång.
    De filmer ni pratar om är backupper av filmer jag köpt och visste ej att de fanns för nedladdning,
    jag ska flytta dem sedan kan jag ha den igång om det finns intresse för det.

Mvh Andreas

• johan_m

Medlem
    4 februari, 2003 vid 15:46

Självklart finns det intresse för en till ftp. i alla fall om du frågar mig.

//johan

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2003 vid 16:50

backupper… yeah yeah wink.gif.. du får gärna ta bort dem men vänta tills jag laddat ned först!!:. pls cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2003 vid 16:57

Vore fint om du la upp filmerna på den snabba ftp:n ¨många som vill tanka hem dem.

• imported_borje

Medlem
    4 februari, 2003 vid 17:26

Han kan tyvärr inte slänga upp de rippade filmerna, olagligt.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 februari, 2003 vid 17:42

Utan rättigheter blir det inga filmer.

• endy

Medlem
    4 februari, 2003 vid 17:43

Bought them myself……gör det du oxå wink.gif

• imported_borje

Medlem
    4 februari, 2003 vid 17:52

Rock on man smile.gif

• wiseguy

Medlem
    4 februari, 2003 vid 18:00

ganska ovanligt annars att man delar ut filmer man rippat för backup-bruk på en ftp grin.gif.. menmen

• endy

Medlem
    4 februari, 2003 vid 18:16

Jag visste inte att den fortfarande var igång så jag flyttar alla mina surffilmer dit…fast jag har ju ganska mkt annat smått och gott där…

• wiseguy

Medlem
    4 februari, 2003 vid 19:04

Okej..
    Rätt schysst egentligen att inte lägga ut ws filmerna, tror inte att de som spelar in dem drar in några jättesummor direkt. Bara det att 250 spänn för en film är för mkt om man kan ladda ned den gratis!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing filmer på ftp.steffo.nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.