Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Filmer på nätet!
-
Filmer på nätet!
Publicerad av eriksson på 25 september, 2002 vid 19:55Nu när “Surf-FTP:n” är borta så undrar jag i fall ni vet nått ställe där man kan tanka surf filmer? (hann inte tanka från ftp:n)
swe880 svarade 22 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag har sökt ruggigt mycket men det är nästan omöjligt att hitta något..gäller att känna folk som har…tyvärr…
-
Okejj!…Jag förstog nästan det synd att Ftp:n inte finns kvar
-
Jag kanske kan backa med en ftp de dagar som jag e hemma och datorn e på…eller messa mig på icq, jag har en del
av de filmer som låg på ftp’n… -
Hm, missade den avdelningen på FTPn… Vad fanns där för filmer egentligen?
Tyckte surffilmer var fjantigt tills jag såg Surf Adventures (brazilians surffilm), trots att den inte handlar om vindsurfing. Nu känns det som om man inte klarar höstens mörker utan någon vindsurfingfilm . (PS. Har Surf Adventures som 2CD DivX!)
-
Exempel på filmer som fanns på surf-FTP’n (RIP) är NM-filmen, RIP, nån polakow-grej, nåt Eurosport-reportage med Dunken & Jensen i Chile, samt naturligtvis Point Break. Dessa filmer är dock tyvärr borta sen min HD-krasch.
-
http://www.agoride.com finns några klipp. hra dock sett alla så vore trevligt om man kan hitta lite annat…
-
Jag kan slänga upp en surfftp om några dagar, om det finns något intresse.
Ska uppgradera till Slackware 9 först. Då inte burken står hemma hos mig kan det ta någon dag innan jag orkar flytta på mig. Tilläggas bör att den har en stabil 10mbit-lina och är alltid igång dygnet runt. -
Ja det låter grymmt det börjar suga itarmen här i snöiga norrland
-
De vore skit bra!i fall du känner för att lägga upp en ftp
-
En ny FTP vore ju suveränt, jag har då några klipp och så förståss Blue Crush att lägga upp.
FTP = Films To the People
-
De vore kung!!!!har fått adsl nu
bättre än mitt 56.6 modem
Logga in för att svara.