Senaste nytt › Forums › filmer på nätet
-
filmer på nätet
Publicerad av _alexander på 31 augusti, 2003 vid 19:17finns det windsurfing filmer att ladda hem från kazaa?
safesurfer svarade 21 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Nåra klipp finns de väl.. jag har aldrig sett nåra hela filmer!
-
nej å de e RUTTET.. finns några schyssta filmer på ftp:n typ 2-3 stycker, jag har massor med cykelfilmer om någon vill ha därimot..
-
konstigt.. jag har laddat hem snowboard filmer och då borde väl windsurfing filmer också finnas?
-
Är det ingen som har Free your mind rullen
och vill dela med sig… -
Det kanske har att göra med antalet haschpulkare jämfört med windsurfare…
-
Lars Petersen delar gärna med sig av Free your mind om du delar med dig av dina pengar.
Satsa lite pengar så kanske killen släpper lite fler goa rullar…/feg
-
nej de där måste jag få veta mer om.. e de seriöst eller? vem e den där lars??
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst31 augusti, 2003 vid 21:11Ja har “Free your mind” rullen
-
hej rambo.. vill du byta lite grejjer med mig? enrostig spik osv..? lr du kanske rent av har vänligheten att ge mig den gratis?
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst31 augusti, 2003 vid 22:10…en rostig spik!!! ..va du tvungen, du vet hur mycket jag älskar rostiga sprikar.
slå mig en signal på 0737-17 85 03 så gör vi en deal.. -
Mallå, snubbe…
Det är ju han som är D-99 och ligger bakom filmen.Jag tar det i klartext: KÖP FILMEN filmen via exempelvis http://www.larspetersen.dk.
Om alla bara “freeridar” och snyltar loss genom att pirat kopiera vindsurfingfilmer kommer intresset att producera dem dö.
/feg
-
Känns som det var 100 års sen de kom någon nyinspelad film…
“Free Your Mind” är väl över två år gammal nu.
-
Jag var på rhodos 28/7-11/8. Under tiden där snackade jag med folk som varit i Prassonissi (våg och plattvatten spott på Rhodos) och sett D-99 där, filmandes.
Visst är filmen lite gammal men hade du, jag och några fler köpt Free Your Mind kanske han hade filmat förra året… Detta gäller väl alla som gör bra filmer.
Jag önskar bara att alla coola filmer kunde komma på DVD så jag slipper köpa en VHS-spelare.
/feg
-
Inte för att det är helt rätt att kopiera filmer, men filmer som hookipa chronicle är ju rätt bra reklam för neil pryde. De borde kunna ta igen en del av dessa pengar i sålda prylar för det köper vi ju som tokar. Vet inte hur svårt och dyrt det är att spela in en film men jag vet att reklamspots och reklamfilmer är himmla dyra. Filmer kan ju även öka intresset för sporten. Tycker föresten att de som filmat amatörfilmer i pozo lyckats väldigt bra klart i klass med en del köpesfilmer.
Logga in för att svara.