Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmer/bilder på kastfall o crasher!

• anonym-anvandare

Medlem
    1 mars, 2004 vid 09:56

Körde överriggad med 4.2 i somras, hoppade på en våg, ikrokad. Lyckades näbba landningen så det tog tvärstopp. Eftersom jag var ikrokad så flög jag inte förbi grejorna som man brukar utan kroppen/huvudet tvärstoppade mot masten. Det tog nog 2 min innan jag fattade vart jag var överhuvudtaget. Vågar inte ens tänka på vad som händer om man slår sig medvetslös.
    Den hjälmen seglar jag inte utan.
    Använd hjälm!!

• poppo

Medlem
    1 mars, 2004 vid 10:00

”inverted-switchstance-chachoo-jibbedidoo-540”? njae, snarare en ”no-hand-aerial-tailgrab-into-bodydip”!

jag tar mig hur som helst vatten över huvudet utanför alnäs, uppsala augusti 2002. mattias piirimets fotade.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmer/bilder på kastfall o crasher!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.