Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filmklipp från Åsa Stenudde (slutet av nov-08)

• Filmklipp från Åsa Stenudde (slutet av nov-08)

Publicerad av above_the_law på 6 december, 2008 vid 23:05

Hade först tänkt att ta något av klippen till “kortfilmstävlingen”, men det händer för lite på Steffo nu så va fan… Här är en del från den dagen. Kanske kan roa någon i alla fall:-).
    http://www.surfzone.se/forum/local_links.php?catid=17&linkid=393

Beskrivning:
    Jag och Falle kör Stenudden.
    Förhållanden: Nv (side-off) 15-20 m/s och byigt.
    Fin men ovan vinkel och svårt överriggad med Best Nem HP 7 kvm och stor vågis, vilket gav en alltför snabb down-the-line…
    Tog ett tag också att klura ut att man skulle ligga vääääldigt långt upp i nv för att kunna plocka vågen och efter bara ca 30 min på vattnet inverterade min kite med ena styrlinan innanför båda framlinorna, suck!
    Bättre lycka nästa gång;-).

rimsson svarade 15 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anr

Medlem
    7 december, 2008 vid 09:15

Najs! Tack!

• vogon-jeltz

Medlem
    7 december, 2008 vid 09:31

Gött Nicco

• yann

Medlem
    7 december, 2008 vid 10:28

Fint! Riktningen ser lite klurig ut ja.

• rimsson

Medlem
    8 december, 2008 vid 13:40

shit happens when you ride Best =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filmklipp från Åsa Stenudde (slutet av nov-08)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.