Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Filmkväll I Göteborg! 5/1-2007 Beerlandasurfers In El Yaque
-
Filmkväll I Göteborg! 5/1-2007 Beerlandasurfers In El Yaque
danneman svarade 17 år, 10 månader sedan 33 Medlemmar · 75 Svar
-
Hellgren.. jag tycker du och alla andra som ändå bor i Götet ska passa på att ta sig å sina polare till Kvilletorget istället för att vänta på att filmen kommer ut 😉
Som läget e nu så har jag inte komprimerat filmen och dessutom är det inte säkert att allt i filmen kommer ut på nätet.
Å ett bättre tillfälle att träffa andra surfare en helkväll händer allt för sällan.
KOmmer försöka se till att filmen finns på dvd lagom till kvällen.. till några utvalda vem vet du kan ha tur 😉Håller för närvarande på att diskutera med Jonas på Ripcurl och Atte på Surfkompaniet, för att se vad dom kan bidra med.
Maila Helst NU! Senast Julafton era Slöfuckers!
-
@Börje 354644 wrote:
Lägger ni upp den här efter filmkvällen, så jag som inte har möjlighet att komma också får spana in den?
Klart Börje Att den kommer ut kan inte säga när bara, men ska försöka få ut den nån vecka efter i allafall!
-
Yeeeesss Bokat Såklart jag kommer vara där inklusive x antal andra surfers, E ju nästan granne med mig !!!!!!!!! Grymt Danne!!
-
Dannek, klart att jag kommer! Var bara nyfiken på om den kommer gå att köpa. Man vill ju som sagt stödja sina fellow surfers. Om man kan bidra med en hundring till nästa films budget och samtidigt få en fet rulle av det så blinkar man ju inte en sekund.
Har inte anmält mig än bara för att jag måste kolla om tjejen vill hänka eller inte. Men det gör hon nog. Count us in! -
Heta nyheter!!!!!!!!!!!
Ripcurl kommer lotta ut nått nice i klädväg….
Surfkompaniet lottar ut nått i våtdräkts väg …..
Nu är det över 50 pers som kommer 😀 fast jag vet att ni är betydligt fler där ute.. så fortsätt och Mejla..
Möjligt vis dyker det upp en promoTrailer snart så håll ögonen öppna!
-
Nu kan du se promo trailern
http://www.junkshop.nu/kulingvarning/temporary/mp2promo.mpg
Tack Kulingvarning/Gurra.
Vi ses på Fredag
-
Schyst mannen
clean, och snygg produktion. Grymt kul på fredag
-
18 år om du ska dricka alkohol.jag har meddelat att det kan dyka upp mindreåriga!
Om det e några problem skicka nån som säger till mig så löser jag det! -
@Dannnek 357225 wrote:
18 år om du ska dricka alkohol.jag har meddelat att det kan dyka upp mindreåriga!
Om det e några problem skicka nån som säger till mig så löser jag det!coolt… det kallar jag snällt!!:wink: till skillnad mot lbws surffest. host host…
-
@Dannnek 357225 wrote:
Om det e några problem skicka nån som säger till mig så löser jag det!schysst!
räkna med mig!!
Logga in för att svara.