Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmredigering blänkare!!

• Knatte

Gäst
    24 februari, 2011 vid 21:57
    Badjanne;647689 wrote:
    Har du provat att fråga ADOBE?
    Jag har ofta fått hjälp den vägen.

Det är väl nästa steg Janne:wink: Men i morgon verkar min DVD-kurs dyka upp och där kanske det finns råd:tongue:

• Knatte

Gäst
    24 februari, 2011 vid 21:59
    Oåxen;647687 wrote:
    Nja, jag menar bara att om du kan få ett större bildutsnitt med rak horisont från skärmdumpen i t ex Photoshop än vad du kan få i redigeringsprogrammet är det något som inte stämmer.

Jag får bättre utsnitt i PS, just för att jag kan justera läget på beskärningsverktyget vågrätt i PS. Men det lyckas jag inte hittills i i Elements:mad:
    Säkert någon jävla skitinställning som jag inte har hittat eller förstått ännu bara:cool2:

• badjanne

Medlem
    26 februari, 2011 vid 10:21

Knatte du har nog rätt att ingen läser de andra forumen (förutom Slalom och Speed)
    På denna tråd verkar det som många är duktiga i redigering.
    Behöver hjälp se:
    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=80221″]Grundinställning Adobe Premiere Elements 9 – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

• danneman

Medlem
    28 februari, 2011 vid 01:38

testat hjälp menyn;)

• Knatte

Gäst
    1 mars, 2011 vid 13:28

Japp, har testat hjälp menyn och där fanns inga vettiga svar direkt..
    Fanns mycket annat men inget matnyttigt angående detta:blush:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmredigering blänkare!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.