Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Filmskapande 101

• Filmskapande 101

Publicerad av onshore på 6 oktober, 2009 vid 19:01

Hallå i mörkret! Eftersom vinterresorna börjar hägra har jag sparkat igång en serie artiklar för er som vill komma igång och vara med i Onshore Short Film Festival #2 med en gottig film men som inte vet i vilken ände man ska börja. Jag kommer tipsa om allt från idé till renderad slutproduktion. Först ut: Filmskapande 101 – Förberedelser. Nästa del kommer om nån vecka eller så. Kör hårt.

Pz.

sourra svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • sourra

Medlem
    6 oktober, 2009 vid 21:40

Nu har du överträffat dig själv igen Tryggve. Mycket bra grejer att tänka på men borde vi inte börja med att gå ut med info om Onshore #2?

• above_the_law

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 07:05
    sourra;581728 wrote:
    Nu har du överträffat dig själv igen Tryggve. Mycket bra grejer att tänka på men borde vi inte börja med att gå ut med info om Onshore #2?

Ja,
    jag hade fått för mig att det var Filmtävling i samband med tävlingarna i helgen, om de nu blir av…men det var visst heeeelt fel:-). Vilket var lika bra det med tanke på tid kvar o s v…

Mycket bra med lite tips i alla fall:-)!

• sourra

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 20:33

Nej ingen filmtävling på den här sidan nyår. Men vi kommer godkänna allt material som filmats sen förra Onshore. Kom ihåg att det inte får visas innan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA