Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmsugen på en rulle från åsa???

• robin

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 18:32

Grymt bra! Långa fina klipp, bra seglare och lagom mycket snack! Och bra musik!

• ola_p

Medlem
    22 oktober, 2009 vid 19:26

Vackert! Grrymt snyggt Danne!

• ola-h

Medlem
    24 oktober, 2009 vid 15:07

Snyggt Danne. Grymt skön känsla.

• danneman

Medlem
    12 mars, 2011 vid 14:13

wohoo vilken cred man fick här.. så ser jag att jag inte äns tackat det var drygt. tack som fan alla ni anar inte hur jag uppskattar det.

• ola-h

Medlem
    12 mars, 2011 vid 16:40

Skönt att titta på den här igen, såhär ett tag efteråt. Lika bra än. Kanske bättre. Vi får ta en ny filmsession nästa episka Åsa-dag.

• doc

Medlem
    14 mars, 2011 vid 09:27

Var är filmen? Jag ser inget…

• dr-masse

Medlem
    14 mars, 2011 vid 09:38
    Doc;649420 wrote:
    Var är filmen? Jag ser inget…

Ser du den inte i första inlägget i tråden?

[ame=”http://vimeo.com/7187911″]Cortez69 Ã…sa/Stonepoint (swe) on Vimeo[/ame]

• doc

Medlem
    14 mars, 2011 vid 09:42

Jo, men det var tomt sånär som på en textrad, ingen länk, även efter flera ”refresh”.
    Efter ditt svar så dök dock filmen upp, både i din post och i originalinlägget. Intressant.

Fan. Nu blev jag ju surfsugen…

• dr-masse

Medlem
    14 mars, 2011 vid 09:43

Ja, en grymt fint lite rulle är det. Även jag blev väldigt surfsugen. Får nog ge mig ut och träna lite för att hålla igång inför den säsong som komma skall…. väl?

• soulsurfer

Medlem
    19 mars, 2011 vid 10:39

Det såg ju bra ut.
    SÅ det är ÅSA
    Såg ut som utomlands.
    //SOulsurfer

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmsugen på en rulle från åsa???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.