• Filmtajm!

    Publicerad av above_the_law på 5 augusti, 2011 vid 22:34

    Se vad Danmark erbjöd under 10 dagar i juli:smile:
    Surf, Freestyle och strapless kite mm…
    Missa inte Stebes freestyle session i mitten på Klosters fina men sjögräsbesudlade plattvatten, med attityden “droppa inte kiten vad du än gör”!!!

    Enjoy!
    [ame=”http://www.vimeo.com/27301583″]FINAL Danish Pölse and Dropping in July 2011 on Vimeo[/ame]

    petting_4 svarade 13 år sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • perl

    Medlem
    5 augusti, 2011 vid 22:43

    öööö var det då slidern pajjade …..

    /Per

  • above_the_law

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 20:06
    perl;664462 wrote:
    öööö var det då slidern pajjade …..

    /Per

    Not! Var bara på den en gång dessutom, men nästa gång blir det mer för nu har jag kommit över slider-skräcken efter Stebes Svensexa i Härryda Cable 2.0:-)

  • skanepaul

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 21:34

    Återigen, jag fattar inte, man ser ingenting av vågåkningen i början, har du bara en GoPro kanske att filma med? 🙂

    Sen skippa gärna alla effekter och särskilt ljudeffekterna, sjukt enerverande.

    Sen alldeles för lång som vanligt….:) No offense nu!! 🙂

  • above_the_law

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 23:33
    SkånePaul;667319 wrote:
    Återigen, jag fattar inte, man ser ingenting av vågåkningen i början, har du bara en GoPro kanske att filma med? 🙂

    Sen skippa gärna alla effekter och särskilt ljudeffekterna, sjukt enerverande.

    Sen alldeles för lång som vanligt….:) No offense nu!! 🙂

    Det är lugnt Paul:-).
    Uppskattar synpunkter (kommer använda dom när det är dags att göra något mer seriöst).

    Svar på fråga nr 1:
    Ja i princip… Har förutom GoPro bara en videokamera som inte är HD och dessutom halvtrasig. Det är den jag använder i början (där det inte är hjälmkamera). Jag fick montera upp den på ett staket låååååångt ifrån, eftersom jag inte hade någon som ville filma (som vanligt och inte fick med mig någon som var värd att filma;-).

    Svar 2:
    Ljudeffekter? Du menar att jag inte orkat ta bort det riktiga “vindljudet” eller? Annars är det inga tillagda ljudeffekter. Håller absolut med dig om att man egentligen BÖR skippa alla effekter, MEN nu är det så att jag tycker det är kul att se vad som funkar och inte. Dessutom hade jag just skaffat Final Cut och vill ju lära mig så mycket som möjligt.

    Svar 3:
    Håller med dig även här men orkade inte klippa ner mer…

    Denna tycker jag är rätt längd för det här forumet och gissar att den faller dig mer på läppen (mig också faktiskt) men är ju inte strapless våg:
    [ame=”http://www.vimeo.com/27991466″]Wipe out, then go home! Team Kitestoked Roadtrippin 2011 on Vimeo[/ame]

    Den är dock också tyvärr bara filmad med GoPro men inte från Riders View… Sorry att jag inte har investerat i en bra vanl HD-cam ännu.

  • petting_4

    Medlem
    26 augusti, 2011 vid 22:30

    Jag tyckte den va nice! Freestylefilmen va fet!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.