Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Filmtajm: Läjet Playground 090726
Taggad: kiteboarding, kitesurfing, läjet
-
Filmtajm: Läjet Playground 090726
Publicerad av above_the_law på 29 juli, 2009 vid 10:05Soft semesterkiting, efter att man pajjat knä och fot, samt att Stebe dundrat i kolan…
Nog roligast för dom som är med att se (som vanligt)! Längd: Ca 5,5 min.
Åkare:
Gonzo
Stoffe
Bonnen
Jesper B “Pepä”
“Studenten” Peter(?);-)
OBS!
Guy & Zilversurfarn: Ni är med mer i DVD-versionen men konverteringsprogrammet fick problem med för lite minne, eller ville inte ha med dig;-). Finns på DVD om du vill ha…
http://www.surfzone.se/forum/vbtube_show.php?do=tube&tubeid=62above_the_law svarade 15 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
sourra;562328 wrote:Tycker nog att Pepä skymtar där ute också.
Visst ja, har lagt till det nu..
Han visar dessutom att han har sjövett i andra sekvensen. Man hälsar ALLTID på sjön:cool2:!Kan du vågsufa med ditt knä snart?
Verkar som om fredag-lördag kan bli bra dagar för det i s f:-)! Jag tänker nog tejpa och köra då om prognosen håller i sig i all fall… Hör av dig om du ska med (har en 8.0 och en supersnabb Pukas Rawson SR som kan altineras). -
Fastnade tydligen oxå en snutt på slutet! Skön dag! Hoppas det ordnar upp sig med foten o knät Nicco, vi ses!
-
above_the_law;562350 wrote:Visst ja, har lagt till det nu..
Han visar dessutom att han har sjövett i andra sekvensen. Man hälsar ALLTID på sjön:cool2:!Kan du vågsufa med ditt knä snart?
Verkar som om fredag-lördag kan bli bra dagar för det i s f:-)! Jag tänker nog tejpa och köra då om prognosen håller i sig i all fall… Hör av dig om du ska med (har en 8.0 och en supersnabb Pukas Rawson SR som kan altineras).Ge mig en månad så ska vi se vad jag kan åstadkomma
-
Zilversurfarn;562354 wrote:Fastnade tydligen oxå en snutt på slutet! Skön dag! Hoppas det ordnar upp sig med foten o knät Nicco, vi ses!
Jepp, Zilversurfarn!
Du är också drabbad av att mitt konverteringsprogram inte behagade ta med hela DVD-produktionen. Du kan få en DVD om du vill… -
above_the_law;562350 wrote:Visst ja, har lagt till det nu..
Verkar som om fredag-lördag kan bli bra dagar för det i s f:-)! Jag tänker nog tejpa och köra då om prognosen håller i sig i all fall… Hör av dig om du ska med (har en 8.0 och en supersnabb Pukas Rawson SR som kan altineras).Ta med filmkameran på fredag så kan jag filma dig lite mä!
-
kul att det filmas och läggs upp, gött nicco! hoppas knät blir bra, fan vad segt med skador!! men sen var vi tillbaka på det här med stativ och att vara lite mer selektiv i vilka klipp som kommer med
-
WakeNils;562620 wrote:kul att det filmas och läggs upp, gött nicco! hoppas knät blir bra, fan vad segt med skador!! men sen var vi tillbaka på det här med stativ och att vara lite mer selektiv i vilka klipp som kommer med
Tjena Nils!
Knät och foten tar nog ett tag ändå… Men tejpade och kunde vågsurfa hjälpligt i Åsa igår kväll. Ska ut idag också en sväng men börjar nog på Öckerö (fetast sväll) och drar ev till Åsa Stenudde vid lunch. Ingen kite…Ang filmen så var syftet bara att snabbt lägga ut lite shots från söndagen, samt att bidra med lite stilstudie till dom som körde så dom kan finslipa.
Det är ju inte någon “Film” egentligen utan bara utkast/klipp.
Jag tycker det är viktigare att det är en “nyhet” när grundmaterialet inte är bättre än så…
Därför skrev jag fett;
“Nog roligast för dom som är med att se (som vanligt)! Längd: Ca 5,5 min”
Logga in för att svara.