Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmtips: Walls of perception

• r_k

Member
    7 mars, 2012 at 20:45

Trailer:

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=WkmjCiiM1AU”]Walls of perception – Trailer – YouTube[/ame]

• jesper-b

Member
    7 mars, 2012 at 21:45

Tack för tipset! Riktigt bra trailer. Håller på att tanka hem hela. Gillar hela blandkonceptet. Djädrans massa kul lek i vågorna utan inte en massa bullshitgränser dragna beroende på vilket redskap man råkar välja.

/JB

• s66

Member
    8 mars, 2012 at 09:58

kan inte tanka…går inte klicka på download…saknar jag ngt?

• ludde_l

Member
    8 mars, 2012 at 10:33

Gick utmärkt för mig, fyllde du i mejladress?

• nachoman

Member
    8 mars, 2012 at 11:14

Behövde inte fylla i mailadress. Bara tanka. Se bara till att sikta rätt nu.

• mats_o

Member
    8 mars, 2012 at 19:58

Det var tametusan en av de snyggaste produktioner i genren jag sett på väldigt väldigt VÄLDIGT länge!!! Grym mix av vattenlekar, skön musik, grymma klipp o bildvinklar, sjysst post o bra klippt, hatten av!

• m-c

Member
    8 mars, 2012 at 23:57

Stämmer in i lovsången.
    Varenda sekvens i filmen är ju hur bra som helst!
    Grymme!
    /M

• dude

Member
    9 mars, 2012 at 08:05

Kan bara hålla med. Fina bilder, fin natur, skön mix, …!

• gnaraloo-station

Member
    10 mars, 2012 at 09:10

Äntligen!

Det är detta det handlar om.
    Att ha kul på vattnet tillsammans och inte bråka om vilket redskap man använder.

• svennebanan

Member
    10 mars, 2012 at 11:13

Men vafan hade booze&booty klippen i den att göra egentligen (de var få så få inte upp hoppet slusken/arna;-) ? Nu hade jag av misstag genusskägget på mig när jag kollade, men riktigt pissigt hursom. Var det inte läge att ha med någon av de få kvinnliga teamåkare de har istället.

• styret

Member
    10 mars, 2012 at 22:04

Meola, satan!

• dr-masse

Member
    13 mars, 2012 at 09:20

Riktigt sevärt, välgjort och inspirerande. Levi Siver, vilken seglare. Och Meola, jisses.

Gillade verkligen delen när vind- och vågsurfaren knallade ner till vattnet tillsammans å sen rippade.

Booze å booty delen kändes ju dock galet felplacerad i den här rullen. Vafan tänkte de (inte) med… ?

• dude

Member
    14 mars, 2012 at 15:32

håller med. det förstörde hela filmen …som annars var rätt så bra!

• hellgren

Member
    14 mars, 2012 at 15:43

Ser ju hur bra it som helst! Hela är på ingång! Och som så många sagt, kul att man har suddat gränserna!

• m3lk3r

Member
    14 mars, 2012 at 20:13

Den var skitbra verkligen, håller med om att brudar och alkohol inte passar med alls, känns ju bara fel till den filmen men det passar skitbra i t.ex. Lost across america vol 2 dock, den filmen borde alla se.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmtips: Walls of perception

You must be logged in to create new discussions.