Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › FILMTRAILER från idag!
-
FILMTRAILER från idag!
Publicerad av gurra1978 på 11 december, 2006 vid 20:39Vi hade det bra i Vilshärad 😀
http://www.junkshop.nu/kulingvarning/media/temporary/061211trailer.mov
Oregistrerade svarade 18 år, 1 månad sedan 20 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
jävlar i min låda! Sverige kanske inte är så dumt ställe att bo på ändå… 11 december med… När kommer hela lullen?
-
så fort jag har tid men det blåser ju så ofta så jag hinner ju knappt med annat
-
Kul att se! Tack för filmsnutten.
Två stycken var vi också som var ute och körde insidan på Torö, inte lika stort men fasen vad mycket vind! Vi var överriggade med 3.7 av och på men jag hörde ni hade skapligt med vind ni också, hehe.
Kul att säsongen fortfarande håller igång:grin:
-
shit pomfrit…..inser nu att brädan borde ha flugit med från Vancouver
-
Grymt fett!!!! Det blir inte mycket mer killer än den loopen! Åh, ser fram mot resten…
/jeppo
-
Syns att du fått mycket tow denna hösten Gurra. Bra laddat och filmat! Ge oss mer!!
-
var fler danes än svennar, nu ger dom igen för klitmöller 😀 Men grymt var det (sjukt grymt faktiskt) och gott om vågor till alla!!!
-
Feta bilder! Fan Gurra, du måste vara den aktivaste på västkusten. Förundras hur du får ihop det. Men jag antar att allt handlar om prioriteringar.
Rock on
-
Ser bra ut, är ett grymt bra spot när vinden ligger rätt!
Vem är det som bailar mitt i ett hopp eller tilltänkt delaid forward?
Ser ruggigt ut, fan för att sitta fast med en fot kvar i stroppen där…. -
wiseguy;354146 wrote:En äkta killer loop!,, landade du den du som körde??
EN galen dansk som laddade friskt. Han satte den inte men han var mycket rolig att filma för det hände ju alltid något. Sitter och klipper ihop resten av rullen nu. Jag antar att ni vill se den snart 😀
Logga in för att svara.