Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Filmvisning av tre nya filmer!
-
läggs inte filmerna upp för nedladdning snart så kommer jag dra en don Vito-harrang och brotta ner nån.
-
Kulingvarning!!!!!!!!!! Gurra! Filip! Filmuppdatering.
Jag kan inte sova
-
Jag tror filip håller på att jobba på att få till bra internetkvalitet på filmerna…
-
Vaddå bra internetkvalitet – lägg ut filmerna råa bara – det är för sådana här tillfällen det är värt att ha en bra uppkoppling. 😀
-
Oregistrerad
Gäst6 oktober, 2006 vid 21:33fastforward wrote:Vaddå bra internetkvalitet – lägg ut filmerna råa bara – det är för sådana här tillfällen det är värt att ha en bra uppkoppling. 😀precis . jag skalar bort 380 fucking spänn på fetelinan varje månad. give reason
-
Filmerna kommer.
Fanatic´s nya ADDICTED TO RIDE 2 som också visades den kvällen;
den hela DVD:n med 12 extra kortfilmer och massa extra ska nu finnas på Skidsport och SP.
Hoppas ni gillar den 😉 Enjoy the ride!
Trailer;
http://www.fanatic.com/public/content/e554/e1302/e1342/e1343/index_eng.htmlOch Kulingvarnings filmer finns nog uppe på siten när Filip och Gurra har tid…men nu blåser det!
Calle N
-
Tjejen bryner falukorv och jag har precis inhandlat Addict to Ride 2. Galen måndagskväll. Tjooohoooo.
-
Tre dagar i Klagshamn… När lägger ni upp den!!!! Vill se den nu!
-
Emil_H wrote:Jaaa, kom igen nu…;)
Kommer om några minuter 😀
-
NUUU!!!
Äntligen har jag lyckats någorlunda med komprimeringen och “Tre dagar i Klagshamn” samt “Da flaka” är nu uppe. Ska bli kul å höra vad ni tycker om filmerna samt kvalitén på komprimeringen.
Ligger på förstasidan på kulingvarning.nu
-
Filmerna är .mov-filer och skal spelas i Quicktime för bästa resultat. Jag rekommenderar varmt högkvalitétsversionerna.
En sak till. Jag har inte glömt SA-filmen. Den är dock 30 min lång och tar därför rätt lång tid att komprimera. Håller på just nu så räkna med att den ligger uppe inom ett par dagar om inget skiter sig.
-
sticker från jobbet nu och hoppas att det inte är fartkoll i krösset i Ullarrred.
Spännande.
Logga in för att svara.