Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmvisning av tre nya filmer!

• kelso

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 11:07

Tre dagar i Klagshamn… var kan man ladda ner den?

• styret

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 15:18

läggs inte filmerna upp för nedladdning snart så kommer jag dra en don Vito-harrang och brotta ner nån.

• mbkpeter

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 19:20

Kulingvarning!!!!!!!!!! Gurra! Filip! Filmuppdatering.

Jag kan inte sova

• ola_p

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 20:23

Jag tror filip håller på att jobba på att få till bra internetkvalitet på filmerna…

• fastforward

Medlem
    6 oktober, 2006 vid 21:22

Vaddå bra internetkvalitet – lägg ut filmerna råa bara – det är för sådana här tillfällen det är värt att ha en bra uppkoppling. 😀

• Oregistrerad

Gäst
    6 oktober, 2006 vid 21:33
    fastforward wrote:
    Vaddå bra internetkvalitet – lägg ut filmerna råa bara – det är för sådana här tillfällen det är värt att ha en bra uppkoppling. 😀

precis . jag skalar bort 380 fucking spänn på fetelinan varje månad. give reason

• koa

Medlem
    7 oktober, 2006 vid 05:37

Filmerna kommer.

Fanatic´s nya ADDICTED TO RIDE 2 som också visades den kvällen;
    den hela DVD:n med 12 extra kortfilmer och massa extra ska nu finnas på Skidsport och SP.
    Hoppas ni gillar den 😉 Enjoy the ride!
    Trailer;
    http://www.fanatic.com/public/content/e554/e1302/e1342/e1343/index_eng.html

Och Kulingvarnings filmer finns nog uppe på siten när Filip och Gurra har tid…men nu blåser det!

Calle N

• mbkpeter

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 16:43

Tjejen bryner falukorv och jag har precis inhandlat Addict to Ride 2. Galen måndagskväll. Tjooohoooo.

• kelso

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 14:08

Tre dagar i Klagshamn… När lägger ni upp den!!!! Vill se den nu!

• emil_h

Medlem
    12 oktober, 2006 vid 15:12

Jaaa, kom igen nu…;)

• gurra1978

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 13:01
    Emil_H wrote:
    Jaaa, kom igen nu…;)

Kommer om några minuter 😀

• kelso

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 13:36

Gött!!!

• philippos

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 14:03

NUUU!!!

Äntligen har jag lyckats någorlunda med komprimeringen och “Tre dagar i Klagshamn” samt “Da flaka” är nu uppe. Ska bli kul å höra vad ni tycker om filmerna samt kvalitén på komprimeringen.

Ligger på förstasidan på kulingvarning.nu

• philippos

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 14:07

Filmerna är .mov-filer och skal spelas i Quicktime för bästa resultat. Jag rekommenderar varmt högkvalitétsversionerna.

En sak till. Jag har inte glömt SA-filmen. Den är dock 30 min lång och tar därför rätt lång tid att komprimera. Håller på just nu så räkna med att den ligger uppe inom ett par dagar om inget skiter sig.

• mbkpeter

Medlem
    16 oktober, 2006 vid 14:47

sticker från jobbet nu och hoppas att det inte är fartkoll i krösset i Ullarrred.

Spännande.

Sida 4 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Filmvisning av tre nya filmer!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.