Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fina priser på grymma surfingfilmer!!!

  • poppo

    Medlem
    24 mars, 2009 vid 07:33

    Tack för tipset, tyvärr var The Windsurfing Movie slut nu..

    edit: beställde de flesta – blev uppringd strax därefter och meddelades att spam 2.0 var oxå slut nu. de hade fått väldigt många beställningar och undrade om det gått ut på något forum… 🙂

  • nikke

    Medlem
    24 mars, 2009 vid 22:56
    poppo;536744 wrote:
    Tack för tipset, tyvärr var The Windsurfing Movie slut nu..

    edit: beställde de flesta – blev uppringd strax därefter och meddelades att spam 2.0 var oxå slut nu. de hade fått väldigt många beställningar och undrade om det gått ut på något forum… 🙂

    Hehe. jag erkänner mig skyldig till informationsspridningen! Synd att filmerna du villa ha var slut bara.

  • poppo

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 19:11

    fick hem fem av de övriga filmerna idag för en spottstyver, så jag klagar inte. även fast det var “the windsurfing movie” man suktade mest efter!

  • nikke

    Medlem
    25 mars, 2009 vid 20:56
    poppo;537106 wrote:
    fick hem fem av de övriga filmerna idag för en spottstyver, så jag klagar inte. även fast det var “the windsurfing movie” man suktade mest efter!

    The windsurfing movie är riktig grymm. SP har den dock inte lika billigt som på iceman. http://www.surfers.se/search.aspx?CategoryID=85

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fina priser på grymma surfingfilmer!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.